Tuesday, 06 September 2011

Vra Slashdot: Klaskamer Eco-projekte wat geskik is na Alaska?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/14jrQPKz3HU/Ask-Slashdot-Classroom-Eco-Projects-Suited-To-Alaska:
Eerste keer aanvaar indiener shortyadamk skryf "Ek het net begin 'n nuwe werk waar ek baie hoërskool wetenskap klasse te besoek en die studente deelneem in' n 1-3 dag projekte met betrekking tot volhoubare energie en omgewing Wetenskappe (ten einde die plaaslike universiteite te bevorder" programme) ek gekyk het by 'n aantal van die doos projekte wat beskikbaar is aanlyn en baie van hulle is solar projekte, my grootste probleem met dit is dat ons in die landelike Alaska en die meeste van die tyd wat ek sal besoek word om klasse sal in die winter (wanneer het ons baie min sonlig - en selfs as ons het, dit sou te koud wees om te gaan speel in) Ek is nuuskierig as iemand enige idees of voorstelle vir demonstrasies en projekte wat gedoen kan word in die klaskamer. nie vereis sonlig Een van die ander vang is dat die projek moet klein genoeg om in te pas in 'n tas of plastiek totalisator, ons het nie enige paaie wat die dorpe met mekaar verbind, so ek sal hê om die projek te vlieg van skool tot skool met my. . "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment