Tuesday, 06 September 2011

Netrobe is 'n virtuele binnekamer vir jou iPhone

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/uvDhOfUde6w/:
lightbox_2

Een blik op my kas na terug kom van vakansie vanoggend en ek het besef dat ek die eienaar van 'n baie klere, baie van wat ek vergeet het, terwyl die aankoop van vermoedelik komplimentêre bykomstighede soos skoene en armbande op my reise. As daar net 'n manier om my hele klerekas via iPhone om toegang te verkry tot ...

Geïnspireer deur die nou berugte virtuele kas in duizel , Netrobe , 'n iPhone app uit Athene, Griekeland, poog om presies dit te help onthou jy die individuele items uit jou klerekas deur gee jou' n instrument om hulle te katalogus . Netrobe kan iPhone-gebruikers te meng en ooreenstem met die individuele items van klere of bykomstighede op 'n Styleboard uitrustings vir die gebeure te skep, hele tasse pak of inspirerende beelde voeg tot' n look book.

"Jy het altyd vergeet wat jou eie en jy hou die koop van dieselfde ding oor en oor weer nie," sê stigter Christina Plakopita, "[Met Netrobe] vroue kan gebruik maak van hul kaste ... Nou kan jy meld in jou kas enige tyd of enige waar. "

Hoewel die app reeds met 'n paar preloaded items uit Shopstyle en Empora kom , kan jy jou eie persoonlike items van klere Netrobe deur die hanger ikoon in die middel van die app te kies en te klik op die Voeg 'n item knoppie (op die plus teken) .

Plakopita vertel my dat wat Netrobe verskil van soortgelyke programme soos maak Styl boek , TouchCloset is die getrouheid van sy beeld agtergrond verwyder program, wat sy beskryf as "Photoshop vlak," het sy vaartbelynde ontwerp en sy tas funksie wat gebruikers toelaat om feitlik te pak vir reise.

Plakopita vertel my dat sy planne te maak Netrobe meer sosiale en interaktiewe in die toekoms sowel as 'n web-komponent wat sal insluit die dieselfde, maar verder vleis, funksies as die app ontwikkel - uiteindelik sodat jy jou kas te deel met vriende of vra vir menings oor wat om te dra.

Benewens die koste van $ 1,99 in die App Store is, die bootstrapped maatskappy beoog om geld te verdien deur affiliate fooie van voorgestelde klere-items. Plakopita skat dat die web-komponent in ongeveer 'n maand se tyd is en dat' n Netrobe Android app moet beskikbaar wees in ongeveer 02:58 maande gereed behoort te wees.


No comments:

Post a Comment