Tuesday, 06 September 2011

Hoekom is my mede-fisici dink hulle weet alles (en hoekom hulle verkeerd is)

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/FOrU2ar3toY/why-my-fellow-physicists-think-they-know-everything-and-why-theyre-wrong.ars:

Op hierdie lang Labor Day weekend in die VSA, is ons bring jou 'n stel van mening stukke van verskeie Ars skrywers-en ons wil graag hê dat julle deelneem aan die gesprek in die kommentaar .

Een van die belangrikste dinge wat ek geleer het in my tyd met die skryf vir NUUT het, is hoe min ek weet. Kyk na my terug katalogus van stories en jy sal sien dat die meeste van my artikels is kombinasies van kwantum meganika en optika. Elke nou en dan waag ek dit in die belaai gebied van kosmologie, materiaal wetenskap, en die klimatologie. Selfs meer selde, ek kop af in die natuur en skryf iets oor die geneeskunde of biologie.

Ek het net nooit hierdie artikels te skryf as die vraestelle wat hulle is gebaseer is duidelik geskryf is, wil ek redelik seker wees dat ek nie die navorsing geheel en al het verminkte. Tog, as jy laat jou gespoel down die intertubes is, sal jy vind fisici en ingenieurs soos ek aankom met lug oor onderwerpe wat ver buite hul gebied van kundigheid . Hierdie mense is dikwels so erg verkeerd dat dit is moeilik om te weet waar om te begin in 'n argument om hulle teen te werk.

Ek vind dit nogal frustrerend, want dit is veronderstel slim mense. So, wat verkeerd gaan met ons fisici?

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment