Tuesday, 06 September 2011

Microsoft se oppervlak Garage: 'n Cross-Departement Ontwikkeling-span, met pizza en bier

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/dWezQvlRNk0/:
dots1

Ondanks die feit dat die enigste TechCrunch skrywer in Seattle, doen ek nie aan Microsoft naastenby so baie soos 'n mens sou verwag. Die feit is dit is aan die ander kant van 'n groot meer en om daar gewoonlik behels' n baie verkeer. Maar toe ek kry 'n uitnodiging soos ek gedoen het onlangs' n soort van nie-amptelike Oppervlakte ontwikkelaars 'n klub aan te sluit vir 'n vergadering, is dit moeilik om nee te sê. Die belofte van gratis pizza het niks te doen het met my entoesiasme. Ek hou van die oppervlak.

So was dit dat ek om aan te sluit 'n groep ontwikkelaars van alle om Microsoft as hulle spitballed idees, in vergelyking met nuwe projekte, en ontwikkel' n nuwe funksie as ek gekyk het. Hulle het my nie inisieer in die verborgenhede van die toestel of sweer my tot geheimhouding ten opsigte van planne van die wêreld oorheersing, maar ek het 'n cool nuwe Oppervlakte apps om te sien en by te dra tot die ontwikkeling van' n nuwe funksie. Ook hulle het Alaska Amber.

Ek by die Microsoft-kampus (een van hulle, in elk geval) om 6, en na dwaal nutteloos vir 'n kort tyd (opgevolg korporatiewe argitektuur is nie my sterk pak) ek was gevang en na' n konferensie kamer waar 'n dosyn mense, of so gedoen was bekleed rondom tafels asof vir 'n weeklikse vergadering. Na 'n paar inleidings, was die doel van hierdie geheime samelewing verduidelik.

Dit blyk dat sommige mense net regtig baie lief vir die werk met die oppervlak. Soveel so dat hulle nie genoeg kan kry tydens werksure nie! Dus is hierdie herhalende gebeurtenis is geskep, met pizza en verversings maak dit die moeite werd om die ekstra tyd geplaas word. Daar was mense van speel, Windows, iPods, bemarking, 'n werklike kruis gedeelte van Microsoft lewe.

Ek was toe 'n kort toer van' n paar dinge wat mense in die groep in hul vrye tyd vir die grootste deel op hul eie ontwikkel het, gegee. 'N eenvoudige, maar veelsydige pamflet aanbieding app,' n soort van papierlose koffietafel, het na die oppervlak se tragies kommersiële-net beskikbaarheid:

Maar 'n ontwikkelaar, net soos ekself,' n fan van "shmups," het saam te stel 'n rudimentêre maar belowende shooter met behulp van die werklike lewe tokens jou skepe te beheer. Jy kan enige tyd terug onthou toe ons 'n Dungeons and Dragons spel vir die oppervlak te sien, kompleet met beeldjies, toordery, en kobolds. Soos jy kan sien hieronder en aan die begin van hierdie artikel, is dit spel 'n bietjie meer dolle.

Die kolletjies afkomstig uit verskillende plekke en dit is jou taak om hulle te opgevolg. Jy beweeg jou skip rond, wys dit waar jy wil skiet, en so aan. Na 'n fisiese item om mee te speel, help om die gebrek van tactiliteit wat van tyd tot tyd maak touchscreen speletjies so onbevredigend.

Laaste was 'n interessante versmelting van twee innoverende Microsoft-produkte: die oppervlak en die iPods. Dit is 'n soort van "morning briefing" app wat bedoel is om uit te voer op jou woonkamer se ledig TV, wat mens jou kan voorstel kan' n dag het 'n tikkie paneel en diepte sensing kamera gebou. Vandag was dit' n regop oppervlak 2.0 en 'n voorraad iPods:

Jy sien altyd mense in rolprente in die toekoms praat met hulle rekenaars, en die beheer van hulle met 'n gebaar, en so aan. Dit is 'n klein-skaal poging om iets soos dat mense eintlik kan gebruik. As jy op 'n afstand, is dit vertoon groot-granulariteit info soos die weer, toekomstige afsprake, en so aan. Jy kan "pos" sê, en dit sal skakel vir e-pos, of "kalender Woensdag", en dit sal oorskakel na. En wanneer jy aanpak, dit sintuie jou nabyheid met die iPods en skakel na 'n touchscreen af ​​waar jy nie kan t

No comments:

Post a Comment