Tuesday, 06 September 2011

Feature: Ultrabook: Intel se $ 300 miljoen-plan om Apple op sy eie spel te klop

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/hFc86c5Bqr0/ultrabook-intels-300-million-plan-to-beat-apple-at-its-own-game.ars:

My lessenaar is nie die enigste rekenaar, het ek van plan is om te vervang in die volgende paar maande. Ek het 'n nuwe laptop, en my doel is eenvoudig:' n 13 "MacBook Air wat nie gemaak deur Apple is om uit te vind.

Dit blyk dat ek nie die enigste een wat hierdie mitiese nie-Apple MacBook Air. Intel wil vir hulle te noem hulle Ultrabooks. Die chip maatskappy het is die skop die Ultrabook idee om vir 'n paar maande nou, en dit het Grand ambisies teen die einde van volgende jaar, dit wil 40% van die laptops word Ultrabooks.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment