Sunday, 10 July 2011

Seep Media

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/c6mEuc7aXB0/:

O Here, sal jy nie koop vir my 'n Mercedes Benz. Dis hoe ek voel oor die vreemde reis wat ons met ons sosiale studies. Gebruik te word dat ek kon net terug te sit en wens vir 'n Mickey Mantle huis hardloop, en sowaar, dit sal daar wees. Die kragtige kompakte swaai skep van 'n boog anders as enige ander, nog steeds styg as dit skoongemaak die outfield muur.

Op 'n sekere basiese vlak ons ​​probeer om' n huis te vind wat ons kan belê in die sosiale netwerk-landskap lyk om geskud te word deur Google se nuwe netwerk produk, maar op 'n manier is dit meer gestol. Die monoliet, Facebook, is steeds onbeskadig. Die eksperiment, Twitter, nie minder onseker oor wat dit is, maar vol vertroue dat die waarde daarvan. Wat is links, Microsoft.

Dit se manier om vroeg om iets te voorgee langs die skaal van wenners en verloorders, maar baie dinge is reeds voor die hand liggend. Plus het oorwin om die media, maar wat van dit? In teenstelling met Apple, wat die media met die iPad verander het Google klap 'n vars laag verf op die sosiale chat room wat Friendfeed en voorsien' n redelike veilige weddenskap dat die werk wat ons in toeganklik sal wees vir 'n paar aansienlike tyd om te kom. Die moeite werd om te belê in die stroom van kennisgewings soos ons verbou ons grafieke om nog een keer.

Sonder die samevoeging van aanhalings, Plus is meer 'n interaktiewe handleiding vir homself as enigiets ontwrigtende. Google het die tyd en motivering het om almal in hul sitplekke voor die aanvang van die spel te kry, en ons is gemaklik genoeg wag, terwyl ons ons ou bekende strome kyk om te sien wat ons mis. Hierdie keer is ons te make met 'n platform wat sal nie in duie stort wanneer Track is aangeskakel. Die vraag is wanneer, nie as.

Twitter is reeds gestem op hierdie vraag deur stil sit sy firehose te Google Realtime Soek. Basies, geen manier wat jy Track aan u oorhandig word op 'n skottel, net soos geen manier wat ons te koop. Op die spel: Twitter se sosiale grafiek en hoe dit gebruik kan word om die inhoud stroom aan te pas. Al die praat van oorvleuelende sirkels op Plus praat met dieselfde probleem, hoe om die sein te verkry op inligting anders as hoe koel Plus is.

Is Twitter 'n prys waarteen dit grotte? Nie regtig nie. Die tweede so 'n prys is ingestel is, die totale waarde van die hele segment van die mark in duie stort. Kom ons sê Google verkry Track en laat ons bind ons inhoud stroom Plus identiteit met 'n kliek. Skielik Facebook (en Microsoft) het 'n groot probleem, soos ons gebruik om sirkels te uitgediende die Facebook persoonlike grafiek, terwyl die verkoop van ons media-voorkeure aan die hoogste bieër.

So Facebook tellers met 'n groter aantal, wat sou verwerp word as gevolg van Facebook se skaal. Heen en weer, tot op die punt waar die getalle so ver uit veeg word dat net Microsoft wat hulle kan bekostig en vir watter doel? Wie sluit wat handel oor 'n AOL / time warner stuk van sy waarde verloor. In effek, sou Twitter verkryging van 'n groot deel van enigeen van die maatskappye wat verdamp op' n nou. En wat sou hulle doen as die transaksie was al die kontant het? Niks behalwe die verloorder van die veiling te koop.

Meer waarskynlik is, sal Google voortgaan om suksesvol te wees op die bou van die alternatiewe identiteit grafiek, wat begin met die (sosiale) media en beweeg in die inhoud aggregatie ruimte met handelsmerke. 'N interessante toets geval sal wees wat gebeur met die All My Children / One Life transaksie te leef, waar die twee seep is op pad na die iPad platform. Hoe hulle dit sal goeie inkomste generating met 'n projekteer $ 50 miljoen in die produksie koste hang af van net die aard van die spoor of @ Noem targeting dat Apple net aangekondig met, wag vir dit, Twitter in IOS 5.

Kom, aangesien dit nie net in tyd vir die nuwe val seisoen, kan seep media draai uit na die rede Twitter bly onafhanklike te wees. Met Netflix as die nuwe upfronts, sal produsente begin op iPad en bankrekening produksie met die streaming hiernamaals. Dit is nie toevallig dat ABC behou die IP

No comments:

Post a Comment