Sunday, 10 July 2011

'N Groupon vir sport? Menigte Seats bring The Daily Deal model Sport Tickets

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/s0nD-Tl9M_Y/:

Daaglikse hanteer terreine, en 'n groot, lyk soos hulle is hier om te bly, baie om te Rocky Agrawal se hartseer, sekerlik. Of jy saamstem met Rocky se onophoudelike stroom van poste verlede maand oor Groupon en sy claque van klone, die daaglikse handel model is nie volmaak, en dit is beslis 'n waardig poog om seker te maak dat klein besighede en handelaars is nie gedwing in die strukturering van eensydige verhoudings met daaglikse handel webwerwe. Justin Cener, die stigter en hoof uitvoerende beampte na menigte sitplekke, is dit eens dat die daaglikse hoeveelheid model is nie ideaal vir elke bedryf en handelaars moet nie dwing die model net omdat daaglikse handel oor al die woede hierdie dae.

Dit gesê, Cener dink dat hy 'n nis wat is goed geskik vir die daaglikse hanteer en' n groep te koop model: Sport kaartjies. Die stigter Menigte Seats het vir my gesê dat hy dink dat besighede met bederfbare voorraad staan ​​die meeste uit die daaglikse handel model en dat die sport kaartjies is 'n goeie voorbeeld te kry: As kaartjies vir Sondag middag se sokker wedstryd gaan onverkoopte, daardie spesifieke kaartjies kan net nie verkoop op Maandag. Diegene wat kaartjies verlore gaan. Vir die goeie.

Wat meer is, besighede wat geld maak op Komplementêre goedere en aankope wat make-up vir die geld wat verlore is in die afslag kan skep, staan ​​meer as net gelyk te breek oor hierdie soort handel te doen. Oor die algemeen, wanneer kom uit 'n afslag van 75 persent of meer word, dit is' n proposisie vir die handelaar verloor - afhangende van die kursus oor die transaksie verskaffer se sny.

Die daaglikse hanteer model kan suksesvol wees in nismarkte, Cener sê, want in die geval van sport kaartjies (en enige ander kaartjie-verkope besigheid - teaters, regtig, sou wees om 'n ander), kan daar "gewaarborgde oorskot inkomste gegenereer uit aanvullende bronne, soos parkering, toegewings, bier, souvenirs, en so aan.

Die nis fokus is ook 'n been vir Menigte sitplekke (veral in die aangesig van die Groupon haters wat daar is). Wanneer 'n gebruiker om die startup se diens, is dit die ondertekening van sport kaartjies te koop en sport slegs tickets - in vergelyking met Groupon, waar' n gebruiker kan wees belangstel in massage handel, of restaurant handel, of film handel nie. Fokus op 'n nismark kan ook die kwessie van die langtermyn waarde; Groupon handel is besig om beroemde twyfelagtige as' n manier vir die skep van lojale kliënte, maar in 'n nis mark, Cener dink dat sportliefhebbers is reeds hondsdol deur die natuur. Hulle is ook aangemoedig word om te herhaal besoekers nie, want hulle wil om hul spanne te ondersteun en kry soveel games as moontlik, veral wanneer hulle voordeel kan neem van hoogs afslag handel.

Nog 'n punt: Die daaglikse handel webwerwe dit nie doen nie' n groot taak van die oordra van ekstra waarde aan die handelaars wat hulle maat, wat is die rede waarom Cener hoop dat deur die insluiting van sosiale media skakels na spanne se Facebook en Twitter bladsye, en die aanmoediging van sy gebruikers te "soos "en" volg ", kan spanne in kontak te kom met hul ondersteuners op hul eie voorwaardes. Menigte Seats bied ook "beste praktyke" vir handelaars, bied spanne advies oor hoe om nuwe kliënte te behou, soos hulle aan te moedig om aan te meld vir 'n e-pos lys, of bemarking materiaal en pamflette by die punt van die voucher ruil, of selfs verwelkom Menigte Seats gebruikers via Jumbotron naamborde.

Die Los Angeles-gebaseerde opstart, wat aanvanklik verlede maand van stapel gestuur het, bied 'n afslag van tussen 50 en 90 persent van die nominale waarde van sport kaartjies af. Op hierdie punt, die diens is beskikbaar in die Los Angeles, San Francisco, New York, Chicago, en Boston, maar Cener sê wat hy wil hê om voort te gaan uit te brei na alle groot stede in die VSA

Aan hoe dit werk? Gebruikers teken vir Menigte sitplekke en bevestig deur e-pos, whe

No comments:

Post a Comment