Sunday, 10 July 2011

Nader 2M Lede, Een Konings Lane Lande 'n winsgewende endossement Van Bravo

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/mklqDAEpo88/:

Ek het gebeur kyk na my nuwe gunsteling show, Bravo se Million Dollar ontwerpers, het verlede week en 'n baie bekende naam. Die program, wat volg vyf LA-, hoë-end binne-ontwerpers in die bedryf, prominent Een Kings Lane, die K Leiner Perkins en Greylock-gesteunde flash verkope webwerf vir die huis dekor, meubels en bykomstighede.

In 'n episode wat uitgesaai het' n paar weke gelede, was een Konings Lane mede-gasheer vir 'n party met een van die ontwerpers, Nathan Turner,' n nuwe saamgestel koop van Turner met die hand uitgesoek meubels en toebehore uit Indië te vier. Die site is eintlik 'n ton van die lug, en selfs featured mede-stigter Susan Feldman (uitgebeeld in die pos met Turner). Die Turner saamgestel verkoop op Een Kings Lane (met die Bravo-endossement) het die volgende oggend na die episode uitgesaai en Een Konings Lane sien die meeste items wat verkoop binne 'n paar minute.

Die afgelope week se episode weer featured Een Kings Lane as deel van die storie lyn, met die celebrity-ontwerper Martyn Lawrence Bullard meegaande Feldman en 'n ander een Konings Lane werknemer na Londen om te kies uit items vir' n soortgelyke saamgestel koop. Een Konings Lane het baie meer lug in die afgelope episode, en wanneer die verkoop die volgende oggend tref, het die geleentheid was 96 persent uitverkoop 3 uur in die begin van die Bullard-Londen verkoop. En Woensdag was alle tye hoog vir daaglikse nuwe lid verkrygings, te danke aan die funksie op die skou.

'N Bravo-endossement is' n groot mate vir die flash verkope, is die oorweging van die kanaal te sien rekord uitgebrei onder volwassenes ouderdomme 18 tot 49 . Feldman vertel ons dat die site oorspronklik besig was om 'n smaakmaker Tag koop met Turner verlede jaar, en Een Konings Lane eintlik' n TV-span het met hulle die reis na die film in die poging van Bravo pitching met die idee om die flits verkope werf in die te gebruik werklikheid TV-show. By die terugkeer, Feldman sê Bravo geëindig bevordering van die opstart in die show as gevolg van die strategiese passing.

Deesdae, is tradisioneel uitsending nie gedink as 'n "direkte aksie" bemarking kanaal vir die web starters. Maar hierdie voorbeeld met Een Kings Lane en Bravo (wat ook te sien vennootskappe met Vierkantig en Shazam ) is 'n toonbeeld van die krag van die verbinding uitgesaai volgende generasie handel, soos die flash verkope model.

Een Konings Lane het bewys dat 'n nis handel model kan nie net trek' n groot user base (die maatskappy is byna 2 miljoen gebruikers, sê Feldman), maar sien groei in inkomste sowel. Die opstart gegroei inkomste meer as 500% van 2009 tot 2010. In hierdie Wall Street Journal interview , Een Kings Lane Doug Mack, uitvoerende hoof, sê dat hy verwag om hierdie groei (deur die "honderd persent") te hierdie jaar so goed voortgaan. En meer as 75 persent van die verkope van herhaal kliënte (Ek gebeur om te val in hierdie kategorie).

Die waarheid van die saak is dat die handel ontwikkel en promosie handel oor netwerke, tegnologie-maatskappye en ander voorsieners van inhoud is net een manier waarop flash verkope webwerwe is innoverend. Verguld het is die kombinasie van hoofartikel met die handel in sy culinair evenement site Verguld Smaak sowel as in die Huis en Meubels vertikale . En Verguld net begin met ' n interessante deal

No comments:

Post a Comment