Sunday, 10 July 2011

Die bou van 'n onderneming sagteware maatskappy wat nie suig

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AYXbDUr_QV0/:

Editor's note: Guest skrywer Aaron Levie is die stigter en hoof uitvoerende beampte van Box.net

Thomas Wailgum, 'n redakteur by CIO.com, opgesom die onderneming sagteware-industrie die beste wanneer hy geskryf het, "Dit mag voorkom dat selfs tabak maatskappye geniet 'n beter vlak van algehele" Likeability "as doen onderneming sagteware verskaffers."

Die suksesvolle onderneming sagteware maatskappye het histories bedryf is min of meer betwiste: licentiekosten verhoog met gereelde tussenposes, tegnologie is moeilik om te integreer, en die gebruikers se ervaring is dikwels gruwelike. In teenstelling met die meeste ander markte, wat van krag uit die negatiewe gedrag met verloop van tyd, baie van die praktyke in plek is vandag dien die verskaffer en die kliënt asymmetrisch. Wonderbaarlik, meer as 40% van IT-projekte nog steeds nie die verwagte sake-ROI te lewer, maar onderneming verkopers kom wen, ongeag .

Maar nie vir lank nie. Nou is daardie onderneming sagteware wat gelewer kan word oor die web en herhaalde vinnig, ons sien van die hindernisse vir ontwikkeling, verspreiding en aanvaarding krimp tot vlakke wat voorheen slegs gesien deur die verbruiker internet maatskappye, met miljoene gebruikers op die top van die platforms soos Yammer, Box, en Zendesk, hierdie veranderinge is die skep van 'n baie meer mededingende landskap waar die kliënt staan ​​geweldig kry. Die waardes wat nou aparte nalatenskap verkopers van 'n nuwe ras van maatskappye is nie slegs tegnologiese, maar ook kulturele en organisatoriese. In kort, die bou van beter onderneming tegnologie vereis dat ons fundamenteel verskillende onderneming tegnologie maatskappye bou.

Skep ongelooflike produkte, nie ongelooflike RFP antwoorde

Enterprise sagteware verskaffers het lank geniet 'n counter, maar hoogs winsgewende, beloning stelsel. Die kopers is anders as die uiteindelike gebruikers, en elke groep se behoeftes is radikaal anders - tradisioneel, enterprise tegnologie wat ontwerp is met die verkoop van die CIO in gedagte, en hierdie produseer oplossings wat is onvermydelik funksie-opgeblase te "bevredig" die oorgrote meerderheid van 'n kliënt se vereistes voldoen.

Dit het gelei tot 'n vreemd perverse dinamiese waar die verkopers met die mees funksie-ryk oplossings die kontrakte wen, maar die gebruikers verloor as gevolg van die kompleksiteit van die tegnologie. En te danke aan die ongelooflike lang leemtes tussen produk releases, verskaffers word verder gemotiveer om soveel funksies as moontlik aan inproppen elke weergawe, hoop al die bokse op RFPs te gaan vir die volgende paar jaar.

So hoe nuwe toetreders vermy hierdie siklus almal saam? Deur te fokus op die bou-onderneming sagteware dat die gebruikers die liefde, die bestuur van die vraag aan die CIO. Verkopers soos werksdag, Jive, Yammer, of Rypple reageer deur te belê in die ontwerp, bruikbaarheid, openheid, en die totale gebruikers ervaring. Hulle is die meting van sukses deur die gebruiker aanneming, eerder as om die funksie Voëlaftiklyste. En gelukkig is kopers vang op.

Op die boks, het ons nou sien RFPs waar "gebruiker aanneming" is 'n swaarder geweegde faktor in die aankoop besluit, dit was feitlik ongehoord van' n paar jaar gelede. IT-bestuurders is die besef dat daar beter, meer strategiese gebruike van hul tyd as die opleiding van werknemers, die stryd teen lae aanneming, en worstel met die kwaad gebruikers - hulle wil tegnologie wat net werk. En as gevolg van hierdie, ons sien meer belyning tussen die gebruikers en die CIO as ooit tevore.

Die handhawing van 'n hacker-sentriese ingenieurswese kultuur

Paul Graham het ' n groot opstel geskryf het verlede jaar op die noodsaaklikheid vir die hacker-sentriese kulture, waar hy oënskynlik Yahoo se daling toegeskryf word aan hul versuim om op te bou van 'n ingenieurs-

No comments:

Post a Comment