Sunday, 10 July 2011

Eric Schmidt: Jy weet nie dit is 'n borrel Tot die borrel eindig

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/bAP0chvqRe8/:

Vroeër hierdie week het, Google Uitvoerende Voorsitter Eric Schmidt het 'n meer as 70 minute lank praat aan die pers by die Sun Valley-konferensie hier in Idaho. Teen die einde van die praatjie, 'n verslaggewer gevra die voormalige Google uitvoerende hoof of hy, soos baie in die media wêreld, dink ons ​​tans is in' n tegnologie borrel en wat Google se $ 1,67 miljard 2004 IPO by 'n $ 23 miljard waardasie (Google se huidige waardasie is 171,43 miljard) beteken in die lig van vandag se IPO waardasies.

"O, ons is onderwaardeer," het Schmidt geskerts, voor die hernasien dat hy eintlik nie geweet of ons nie tans in 'n borrel.

"Op die vraag van die borrel, in die eerste plek weet jy nie dit is 'n borrel tot die borrel eindig, per definisie. Die reël wat ek vir myself gestel het 10 jaar gelede was dat as die pers noem dit 'n borrel dan sal ek aandag wil betaal nie, en laat my verslag dat die New York Times, die Wall Street Journal en die Economist alle geskrewe artikels het gesê dat dit' n borrel.

So jy het 'n paar keuses A) Die groei in inkomste moontlikheid op hierdie platforms is so groot dat jy kan die soort van inkomste versnelling wat die waardasies regverdig. B) Jy het 'n likiditeit squeeze waar jy nie genoeg aandele nie, en hulle is kunsmatig hoog. "

Wanneer 'n joernalis wys uit dat dit geklink soos Schmidt was "oortuig óf weg," het hy gesê dat dit is moeilik om die te weet of waardasies is billike tot' n beduidende bedrag van aandele hit die mark, gewoonlik wanneer werknemer lockups tot 'n einde kom, gewoonlik na ses maande, "Jy sal regtig nie weet wat die antwoorde tot 2012," het hy gesê.

Die enigste duidelike ding op die oomblik, het Schmidt gesê, was dat die waardes van Real Estate sal optrek. "Jong mense wat nodig het om huise gaan in gebiede van skaars behuising hulpbronne, en daar sal kompetisie vir huise en huispryse sal optrek. Dus, vir hulle dit is nie 'n borrel dit is eintlik' n huis. "

Op watter effek, indien enige van die sewe jaar van die mark ervaring het het op sy perspektief op Google se IPO, het Schmidt gesê, "Google het publiek op 'n baie verskillende tyd na wat mense gedink het was' n ongelooflike hoë waardasie, en wil ek daarop wys dat ons het nog nooit onder ons opening prys verhandel. "

Wanneer weer gedruk deur 'n verslaggewer vir' n Ja of Nee antwoord, Schmidt het die volgende nederige antwoord, "Ek dink nie dit is my werk om die mark te roep. Dit is vir my 'n fout om te sê wat die mark moet dink ... Ek is nie' n briljante belegger. As ek 'n briljante belegger dan miskien het ek' n paar status. Ek is 'n rekenaar wetenskaplike "...' n rekenaar wetenskaplike met ' n netto waarde van $ 7 miljard.

No comments:

Post a Comment