Sunday, 10 July 2011

Mag aan die mense

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/vfJt5Y6UU0c/:

Soos ek dit tik, 'n UPS piep verwoed agter my, oor die grom van' n halwe dosyn diesel kragopwekkers op die straat buite. Ek is in 'n Internet Café in leh,' n stad geleë in 'n Himalaja-vallei, omring deur 6000-meter / 20.000-voet pieke, die vinnig groeiende hoofstad van Indië se mees noordelike gebied Ladakh . Dit is duidelik ontgroei sy elektriese kapasiteit, kragonderbrekings getref verskeie kere per dag.

Kragopwekking is 'n diep unsexy maar diep belangrike onderwerp in die ontwikkelende wêreld. Tegnologie is besig transformasie van lewens regoor die wêreld, selfs as jy dit lees, maar 'n gebrek aan betroubare elektrisiteit is' n massiewe hindernis, selfs in die groot stede, veel minder ver dorpe.

Mense doen verskillende onvolmaak en vindingryke maniere te hanteer. Ek was eens op 'n rivier in Guatemala wie se kaptein versprei nuut aangedrewe telefoon batterye aan inwoners verstrooi langs die rivier, en versamel hulle ou aan te kla wanneer hy terug na die beskawing. Jy kry winkels verkoop van klein skaal sonkrag-toerusting in afgeleë klein dorpies oral in Uganda en af ​​en toe Waterkracht kragopwekkers in die Himalajas, en mense oral brand deur die enorme en giftige bedrae van skaars (en duur) diesel kragopwekkers wanneer hulle ligte gaan uit.

Maar daar is om 'n beter manier wees, en meer en meer, daar is. In die besonder, het ek het my oog op Fenix ​​International nou vir 'n rukkie. Hul ReadySet battery het twee sigarettenaansteker en twee uitgange van die USB-radio's, ligte, en die batterye te laai, en kan self herlaai word deur middel van sonkrag, fiets, of 'n muur krag. Plus, hulle het onlangs 'n universele laaier wat krag tot byna 'n litium-ioon battery kan via' n USB plug. (Ek wens ek dit geweet het voordat ek op hierdie reis, ek kon beide van my kamera batterylaaiers by die huis gelos het.)

Dit raak beter, en wackier. Daar is ook hierdie BioLite stoof dat koste jou sel foon En die Bill en Melinda Gates-stigting het onlangs toegeken $ 100,000 aan 'n projek wat grondmikrobes te gebruik om krag brandstof selle, wat dit is beweer, kan word gebou van nuuts af, in 'n paar minute, vir die tiekies . Ek het om te bely Ek is 'n bietjie skepties, maar ek sal met belangstelling dophou.

In die lang termyn, natuurlik, gelokaliseerde micro projekte is nie genoeg vir 'n ernstige ekonomiese ontwikkeling, jy moet' n aansienlike en stabiele elektriese grid. Maar in die tussentyd, 'n bietjie krag' n hele klomp beter as niks, en kan en nie 'n groot verskil maak. So hier is die hoop dat dié mikrobes is 'n megahit.


No comments:

Post a Comment