Monday, 12 September 2011

Verslag: Groupon In Augustus het sy inkomste met 13%, 2% marktaandeel verkry

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/54RfLn-RqmQ/:
Screen Shot 2011-09-11 at 10.55.44 PM

In die lig van berigte dat die maatskappy sy belegger roadshow kanselleer en die uitstel van die IPO, daaglikse handel aggregator Yipit het 'n paar positiewe inligting oor Groupon se trajek in Augustus, naamlik dat dit 'n banier maand inkomste wys.

Die daaglikse handel voorloper met 13% gegroei in die laaste maand van die somer, die verhoging van sy inkomste tot $ 120,7 miljoen van $ 106 miljoen in Julie.

Hierdie groei afgebreek simboliseer 'n 10%-toename in die aantal Groupons per transaksie verkoop en' n toename van 5% in die gemiddelde Groupon prys, beide verhoog kompenseer vir 'n afname in die getal transaksies deur Groupon gehardloop.

Groupon Getaways, Groupon se ontluikende reis handel oor die produk, versterk die maatskappy se verkope, rekeningkunde vir $ 9.6 miljoen in inkomste in Augustus, in vergelyking met $ 5.7 miljoen in Julie. Die $ 3,9 miljoen Groupon Getaways verskil verteenwoordig 27% van Groupon se algehele groei vir die maand.

Volgens die Yipit data wat verkry word uit die dop oor 30k daaglikse Deal bied in Augustus, Groupon se dubbel-syfer-groei in inkomste was in skrille kontras met mededinger LivingSocial , wie se inkomste gedaal vir die tweede maand in 'n ry .

LivingSocial se inkomste in Augustus was $ 45,1 miljoen, wat 'n daling van 3% van $ 46,4 miljoen in Julie. Hierdie afname kan afgebreek word in 'n 6%-afname in die aantal geskenkbewyse per transaksie verkoop en' n 1% afname in die gemiddelde prys per voucher. LivingSocial het egter die aantal transaksies het met 4% verhoog.

Inkomste vir die daaglikse handel bedryf as 'n geheel het gegroei van 9% in Augustus van' n beraamde $ 209 miljoen in Julie tot $ 228,000,000.

Die Yipit verslag hou dat Groupon se algehele mark aandeel in die afgelope maand gegroei het tot 53%, terwyl LivingSocial se beraamde mark aandeel gedaal tot 20%, met Groupon wen 2% van sy 51% aandeel in Julie terwyl LivingSocial gedaal dieselfde bedrag uit sy 22% aandeel gedurende dieselfde maand.


Jy kan die hele verslag lees.


No comments:

Post a Comment