Monday, 12 September 2011

Grootword Geek: Billy Steele

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/09/12/growing-up-geek-billy-steele/:
Welkom by die grootword Geek, 'n deurlopende kenmerk waar ons' n terugblik op ons jeug en vertel stories van die grootword van die nerds wat ons. Vandag het ons ons eie bydraende redakteur, Billy Steele .

Sien dat die dapper jong man net daar? Jy sou nooit dink dat iemand geklee dat goofily as 'n kind sou groei tot' n Tech-blogger, nou sal jy? Dit is waar - en ek het nooit gedink so of nie, maar as ek sou kom om uit te vind, sou my onortodokse kinderjare help vorm my nerd sensitiwiteit in meer as een manier. Dit het alles begin met die feit dat ek deur my ouma en oupa, wat was awesome opgewek is, maar gewoonlik beteken dat ek was ten minste 'n jaar agter op al die gewilde spullen. Dit het ook beteken dat ek gedwing word om vas te hou 'n bietjie langer om dinge te doen, so terwyl my vriende is sportin die N64, ek was nog rockin' Contra op die NES (geen skaamte).

Laat my toe om 'n tree terug vir' n oomblik. My eerste blootstelling aan die tegnologie van enige stof is 'n hoë-kilometers Atari by my ma se plek. Sy het 'n hele biblioteek van die spel, maar die enigste twee dat ek omgegee het Frogger en Grand Prix. 'N Paar jaar later, toe ek dat gesogte OG Nintendo verkry het, het ek op' n konstante dieet van Excitebike oorleef, basisse Geladen en Tecmo Super Bowl. Na die speel totdat ek kon nie sien nie reguit - verskeie kere as 'n elementêre dienaar - ek was in staat om saam te string' n handvol van onoorwonne seisoene met Amerika se span die Dallas Cowboys. Ek het nou op die lot van 'n Panthers "fan, maar ek afdwaal.

Continue reading grootword Geek: Billy Steele

Grootword Geek: Billy Steele oorspronklik verskyn op Engadget op Mon, 12 Sep 2011 16:05:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment