Monday, 12 September 2011

OMG / JK: Amazon tablets, Carol Bartz En Vriendskap Armbanden

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA1Ov-ZW9IU/:

En ons is hier vir 'n nuwe episode van OMG JK Ek is Jason Kincaid.

En ek is MG Siegler.

Die eerste ding wat ons gaan praat oor, is 'n groot scoop wat ons gehad het, het jy gehad het, dat ek het verlede week. Dit is die Amazon Kindle tablet, so daar is gerugte oor hierdie ding vir' n rukkie, maar ek het dit gesien en ek het dit gebruik vir 'n rukkie soos' n uur, so ek weet basies alles oor Ek weet nie al die verskuiwing besonderhede daarin, want ...

Dus, waarom ek nie lob sommige van die gerugte op jou. Ons sal praat oor wat waar is seker.

Alle regte. So, Eerstens, hoe groot dit is? Daar is 'n spekulasie dat dit 10.1 of sewe duim is.

No comments:

Post a Comment