Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/x4bjFJVOdt0/:
E-commerce in China is gereed om af te neem en, meer belangrik, dit is gereed om groot hoogtes te bereik op sy eie voorwaardes. Lu Dong van La Mui , Haifeng Julle Mbaobao , en Fangfang Wu van Greenbox is drie e-commerce pioniers wat, soos ons praat, herdefiniëring aanlyn verkope in China.
"China is gereed vir die e-commerce," sê Lu Dong. "Mense beweeg na die koop van byna enigiets aanlyn."
Haifeng Julle het ingestem. "Ons het 'n groter geleentheid hier in die Chinese mark om iets nuuts te maak. In Amerika het die e-commerce mark is nogal ingestel, "het hy gesê. "Ons kan gebruik van e-commerce om 'n nuwe retail formaat te bou." Hy noem aanlyn verkoop' n groot geleentheid.
Die drie saamgestem dat die grootste vis in die China e-commerce see was Taobao en die belangrikheid van Taobao as 'n platform verkope in China kan nie geïgnoreer word nie nie . Die maatskappy help met die nedersetting, logistiek, en diens en al drie saamgestem dat Taobao is "groot."
Hierdie entrepreneurs sien dinge verbeter oor die volgende paar jaar en het opgemerk dat die advertensie tariewe 30-50% gestyg het, terwyl buite belegging is effens af, maar nie genoeg om hierdie paneellede bekommerd.
Lu Dong het gesê dat dit die beste: "Dit is belangrik om geld in te samel, maar dit is meer belangrik om geld te maak."

