Monday, 12 September 2011

Kom ons drink Vanaand Help Jy kry mense om te drink

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LTFUN41rr5M/:

Team Kom ons drink vanaand , wat bestaan ​​van die ontwikkelaars Zephyr Pellerin, Allen Romero, Jeremia Kimelman en Hunter Hastings, het die voordeel van die geleentheid by die TechCrunch ontwrig Hackathon, en probeer om die eeue-oue raaisel van nie met enigiemand te drink met op te los.

Gebruikers wat maatskappy verlang terwyl hulle indrinken kan teken in Lets Drink Tonight en beantwoord vier hard-hitting profiel vrae langs die lyne van "coolste persoon Ek het 'n drankie gedeel?" en "Favorite drink? ..." Hulle kan dan kies hul plek en of hulle wil hê om te drink met Facebook vriende is en of hulle voel soos nuwe mense te ontmoet.

Die app sal dan die teks wat jy as daar iemand om jou gereed om te drink. Nie 'n resep vir' n ramp, glad nie. Nee.

So tot dusver Ek het in my info en laat die wêreld weet dat ek beskikbaar is vir drankies is, maar die jeug se voorstel - 'n mnr. Vinodh Kumar - lyk nie beskikbaar sal wees (soos in die skakel na sy profiel ISN 't werk). Guess ek gaan huis toe te gaan en skryf oor starters launch op TechCrunch ontwrig plaas.

Laat vanaand Drink backstage onderhoud hierbo, en Hackathon voorstelling hieronder.

No comments:

Post a Comment