Sunday, 24 July 2011

Vra Engadget: beste USB 3,0 hub op die mark?

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/07/23/ask-engadget-best-usb-3-0-hub-on-the-market/:
Ons weet jou vrae het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld te vra vir antwoorde, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se vra Engadget ondersoek na ons toe kom van Sam, wat nie kon meer opgewonde om te hop aan boord van die Super- trein. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn op vra [by] Engadget [dawt] com.

"Ek het uiteindelik 'n nuwe laptop met' n eensame USB 3,0 hawe wat ek nou kyk na om 'n USB 3.0 hub met' n adapter, sodat ek kan gebruik om beide van my USB 3,0 hard drives by 'n vinniger spoed. Ek het baie gelees het horror stories waar sommige hubs nie kom met mag adapters - en as 'n gevolg van die draagbare dryf nie werk nie saam met hulle behoorlik - of hulle is swak ontwerp wat resultate in USB 2.0 spoed Of die hard drives hou ontkoppel Moenie jou lesers enige voorstelle of ondervinding met USB 3,0 hubs? Dankie! "

'N tydige vraag, inderdaad. Ons het ook gesien USB 3,0 hubs Wet vreeslik kieskeurig - veral wanneer die vermenging van USB 3,0 en 2,0 HDD - so ons sou graag wou hoor wat 'n mens (s) uit te werk vir mense. Roep dit uit in die kommentaar hieronder!

Vra Engadget:? Beste USB 3,0 hub op die mark het oorspronklik verskyn op Engadget op Sat, 23 Jul 2011 22:29:00 CEST . Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment