Sunday, 24 July 2011

Die rewolusie sal nie televisie

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/dMoYj1U3FE0/:

Lyk soos die goeie ou dae is hier weer as Google + nooi voortgaan om te stapel in die e-pos. E-pos is dat die Y2K-tegnologie wat in die middel van die dekade die haai gespring, toe Twitter bekendgestel realtime direk 'n boodskap. Hoe min het sedertdien verander is die rede waarom die blogs is nog verstik met Google + analise of soos dit genoem kan word: die Scoble Delta word. Dit is die tyd tussen toe Robert verklaar sy volledige opname in 'n sosiale media platform en of wanneer hy sy gedagtes verander.

Robert het 'n werklike probleem met die Google +. Dit is vroeë dae, sodat hy kan die groot kankers van draad anders as oor die platform self te ignoreer. Sure, daar is lotsa foto's en miskien n paar video's en aanhalings van interessante artikels (eintlik nie werklik op die aanhaling voor). Maar meestal is die verlegenheid gesprek band skop, voorgee dat daar 'n werklike sosiale grafiek op wat om' n oorsig van waardevolle inligting te laag.

Robert se probleem is dat hy in die idee van sirkels gekoop sonder om heeltemal seker dat dit is iets meer as Twitter Lyste. Daar is reeds oproepe na maniere te trek wat meer as uit Twitter. Ek het nog nooit gedink lyste is nuttig, beslis nie die tyd wat nodig is is om hulle te vergader. Sirkels is makliker om te bestuur, ten minste so ver, maar ek het dit so eenvoudig moontlik gemaak deur slegs die gebruik van twee van hulle geslag wat ek ingestuur het, en vriende wat almal anders. Dit is op die uitgaande kant.

Op die inkomende kant, het Sirkels is 'n struikelblok meer as enigiets anders. Ek kan verstaan ​​dat hulle as 'n organiserende beginsel vir ander mense, om mense in asblikke waar die sein na die geraas is ietwat gestem. Maar my ervaring van hulle wissel van PR uitsaai te sogenaamde beperkte gesprekke wat ek kan slegs raai by die deelnemers. Een van hulle het gekom van 'n kollega by die agent waar ek kon vasstel die eerste twintig of so name gevolg deur' n geheimsinnige 109 ander. Miskien is dit 'n gevolg van die gebruik van die iPad Safari en nie die standaard leser UI, maar ek het nog so' n wisselaar met verwarring nader.

In effek, die Circle, wie se naam ek nie kan sien nie nie, is 'n groep uitnodiging om' n onderwerp te bespreek sonder om die begrip van die doel of die rasionaal van sy lede. Daar is werk om net te kry om daardie vlak van verwarring. Ek moet staatmaak op die uitspraak van my kollega (wat ek doen), maar het geen insig in sommige van wie anders ek is vermoedelik in gesprek met nie. Ek is gemaklik met 'n duidelike begrip van wie ek kommunikeer, en dit is waarom ek hier skryf, in' n privaat aan my kollegas gesels, en meer beperk in groepe sowel oop en privaat.

Open chatter groepe steeds laat my weet wie se aangesluit het, dus is daar 'n gevoel van waarom mense is daar wat gebaseer is op rente, werk verantwoordelikheid, en Serendipity. Maar jy kan nie aansluit by 'n sirkel, net dit maak of mense in die uitgaande rigting te voeg. Ten minste ek dink nie so nie, wat ongeveer dieselfde as is. Die netto resultaat is die gebrek aan 'n begrip van die groep se dinamiese, behalwe op die vlak van diegene wat openlik deel te neem. Ophef gemaak word van betrokkenheid by hierdie media, maar die rol van die Lurker is nie duidelik in Plus.

Nie een van hierdie belet die nuwe platform uit om suksesvol te wees, daar is baie van die mense wat kyk vir hierdie soort van strome om die werk sintetisering wat aangaan op enige gegewe oomblik of dag te doen. Trouens, daar het en suksesse in die wêreld van die publikasie sal net vir daardie rede, soos ons gesien het met Howard Stern op Sirius en kruis-verkoop aanbevelings op Amazon. Stuur sosiale seine, handelsmerke ontwikkel. Ontvang nie, ander storie. Sonder 'n duidelike terugvoer lus is, wat is die gevolge van kommunikasie?

Die Openbare omgewing het nie so 'n wanbalans: Ek weet dat enigiemand dit kan lees wanneer hulle op die netwerk is. Wat ek sê die lewe in die konteks van die kennis van die omgewing. Sommige dink dat hierdie as die beperking, die verdunning wat gesê word om te verhoed dat foute in die protokol of die gedrag. Ek dink dit is bevry, opgevolg my die rigting van die kommunikasie na 'n wye verskeidenheid van luisteraars met' n multigeskakeerde benadering wat die verskille split

No comments:

Post a Comment