Sunday, 24 July 2011

Sluiting van die verlossing lus in die plaaslike handel

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ciVdBpvNXy0/:

Wanneer dit kom by die plaaslike handel, is die uiteindelike prys almal is nadat hy nou is hoe die verlossing lus te sluit. Die verlossing lus begin wanneer 'n verbruiker sien' n advertensie of 'n aanbod vir' n plaaslike handelaar, en is voltooi wanneer die verbruiker 'n aankoop en dat die aankoop kan terug gevolg word na die aanbod. As jy weet wat is eintlik verlossende bied en hoeveel hulle spandeer, kan jy baie slimmer oor die opstel van en fokus diegene bied.

Groupon, LivingSocial, en ander daaglikse hanteer webwerwe enorme waarde geskep het deur die druk van die verlossing lus die verste. Wanneer iemand 'n daaglikse deal koop, byvoorbeeld, wat vertaal in kontant vir die handelaar. Maar vir die oorgrote meerderheid van hulle handel Groupon en LivingSocial spoor nie of hulle ooit losgekoop, nog minder die bedrag wat elke verbruiker by die winkel of restaurant spandeer sodra hulle opdaag.

Om die sirkel te voltooi en spoor bied al die pad deur aflossings, is dit nodig om te tap in die betaling of 'n alternatiewe manier om aflossings op te spoor. Verskillende maatskappye is die aanpak van hierdie probleem op verskillende maniere, maar hulle byna almal staatmaak op 'n verskuiwing van per e-pos coupons te bied gelewer deur middel van mobiele apps.

Volgende Spring uitvoerende hoof van Charlie Kim, wat onlangs in vennootskap met LivingSocial aan bewind daaglikse handel oor sy handel netwerk, sien 'n verskuiwing in die fokus van uitsaai handel narrowcasting hulle . "Straal uit 'n deal aan almal in New York is nie gerig," sê hy. "Wanneer jy uitsending te veel in 'n kategorie, dit is net' n baie lawaai. E-pos reaksie pryse het gedaal vir almal oor die bedryf. Wat gebruik word 10% reaksie selfs 'n jaar gelede, nou het jy die praat van die vlak van 1% tot 2% "Die konstante spervuur ​​van e-pos van Groupon, LivingSocial, en elke daaglikse hanteer Copycat is die skep van gebruikers moegheid wat sigbaar is in dalende reaksie pryse.

En dit is waarom mobiele is so aantreklik. As jy kan hanteer stuur kennisgewings aan mense se selfone wat gebaseer is op die presiese plek en die nabygeleë handel, moet jy die begin van die narrowcasting. Later, sal maatskappye uit te vind hoe om te laag op maniere te teiken deur inkomste, geslag, en ander faktore.

Mobiele-en plaaslike handel gaan hand aan hand. In 'n paar stede, is Groupon toets uit Groupon Nou en LivingSocial Instant Deals . In beide gevalle, die handel verskyn op die selfoon apps en kan onmiddellik verlos het, eerder as om na 'n dag wag vir die transaksie te gaan woon, soos die geval is met hul gewone daaglikse handel. Die nadeel van hierdie ooreenkomste is dat Groupon en LivingSocial kan nie neem voordeel van hul bestaande hanteer voorraad en eintlik voorsiening deelnemende handelaars met iPhones en iPads sodat hulle kan aanvaar die handel en Groupon / LivingSocial kan dop hulle. Yelp iets soortgelyks is doen waar jy 'n verlossing kode aan die handelaar van jou selfoon om te wys.

Vierkantig en Facebook is 'n ander benadering deur middel van hul afsonderlike vennootskappe met American Express. Sedert AmEx is die betaling stelsel, rekords hanteer aflossings saam met die werklike betalings. Handelaars en verbruikers het nie iets anders om te doen wat hulle gewoonlik doen. Betaal met 'n kredietkaart en jou transaksie is verlos. Behalwe dit werk net as jy 'n AmEx kaart en die afslag later by jou rekening is gekrediteer.

Google is besig om om te skakel Google bied aan sy Google beursie , wat vereis dat 'n NFC chip in jou selfoon, en' n NFC leser by die handelaar se Checkout. Dit het die voordeel van die werk

No comments:

Post a Comment