Sunday, 24 July 2011

Android Gebruiker spandeer 60 dae in WebOS Land

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9AjBzR82hCU/Android-User-Spends-60-Days-In-WebOS-Land:
'N anonieme leser skryf: "Sowat ses maande gelede, het ek egter begin om te wonder oor hoe die ander mobiele produkte geword het. Wanneer die HTC HD7 my pad gekruis' n kort rukkie gelede, het ek besluit om my Nexus S te laat vaar en om te lewe onder die Windows Tel mense vir 'n rukkie. Die ondervinding was groot pret, maar ek het uiteindelik terug na my Nexus S. ongeveer' n maand later, was ek met die geleentheid om die eksperiment te herhaal, net hierdie keer met 'n Palm Pre Plus aangebied. Met die HP Touchpad op sy Terloops, ek wou om 'n voel te kry vir hoe WebOS gewerk het, ondersoek die verskille, en' n blik in die gemeenskap wat steeds lojaal aan WebOS. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment