Friday, 07 October 2011

Wat is Cooking by Rovio? Kwaad Birds kookboeke, Movies En asem - Games (TCTV)

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/rirA5_NqRMM/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ek is vasgevang met Peter Vesterbacka , Mighty Eagle op Rovio , die skeppers van die suksesvolle Kwaad Voëls franchise, gister op die planeet van die Apps-konferensie in Londen .

Dit was nie 'n groot geheim, maar ek het beslis nie weet dit: Vesterbacka vertel my jy sal binnekort in staat wees om Kwaad Birds -tema kookboeke te koop, die werklike fisiese boeke en eboeke vir Kindle, Nook en iPad.

Volledige openbaarmaking: Ek het een van hierdie beperkte uitgawe Kwaad Voëls kookboeke gratis (vandaar die foto's bo en onder). Ek is ook nie veel van 'n kok (vandaar die rede waarom ek die boek in die eerste plek aanvaar).

In alle erns, Vesterbacka vertel my daar is 400 miljoen downloads van die kwaad voëls apps tot op datum, en dat sy merchandising besigheid is chugging mooi saam as goed, met sowat 10 miljoen sagte speelgoed oor die toonbank met al weg. Ek het ook die volgende gekoop twee onlangs vir ons baba seuntjie.

Rovio is op 'n sending Kwaad voëls om te draai in' n handelsmerk as ikoniese soos Nintendo se Mario en Mickey Mouse, voeg Vesterbacka. Gotta is lief vir ambisieuse (Europese) starters.

Geniet die onderhoud:



No comments:

Post a Comment