Friday, 07 October 2011

Ondango Launches Laat Merchants hul Facebook bladsye draai in Secure, Sosiale winkels

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/E-iocYYE81c/:
Screen shot 2011-10-06 at 11.11.06 PM

Launch amptelik aan die publiek hierdie week is 'n oplossing wat genoem word Ondango, wat toelaat dat maatskappye hul eie sosiale handelsplatform van stapel te stuur op Facebook. Die winkel stelsel kan opgestel word in 'n paar vinnige stappe om jou te laat kliënte blaai en hul gunsteling-produkte koop sonder dat hulle ooit die warm grense van die sosiale netwerk te verlaat.

Met ander woorde, Ondango kan handelaars hul produkte te verkoop van die Facebook-bladsy, kliënte met 'n veilige transaksie meganisme, terwyl die gebruik te maak van Facebook se virale en sosiale funksies. Tog, as eCommerce op Facebook is 'n relatief nuwe funksie vir die meeste surfers, Ondango wil om seker te maak die oplossing is maklik vir handelaars te integreer en is ontwerp om in' n formaat wat hulle ken, wat is waarom winkels nou lyk op Facebook kyk , voel, en bruikbaarheid.

Die Ondango-aangedrewe winkel hieronder toon 'n voorbeeld van wat die opstelling lyk, in hierdie geval vir' n Duitse-band, as Ondango is gevestig in Berlyn. Die oplossing is ook beskikbaar in Engels, Spaans en Pools.

En aan die ander kant, by te kom dat die gemak van gebruik vir kliënte wat nie besonder vertroud is met die sosiale handel op Facebook nie, is die mees aanloklik aspek van Ondango is dat dit nie vereis dat gebruikers 'n app versoek te aanvaar.

Daar is baie van die Facebook-handel oplossings in die ruimte, maar aanvaarding is stadig onder handelsmerke en verbruikers. Omdat, as Ondango medestigter en uitvoerende hoof van José Matias del Pino dit stel, lyk die idee om 'n e-commerce oplossing op die top van Facebook ingewikkeld, en die meeste weet is net begin om hul sosiale media spanne in plek te kry en nuwe sosiale kanale gebruik om hul produkte te bemark en te verkoop.

Wat is meer van 'n gebruiker perspektief, verbruikers is bekommerd dat Facebook is die een of ander manier betrokke by die transaksie, dat hulle kan gryp hul kredietkaart inligting, ens, sê hy. Dus, Ondango bied 'n oplossing wat almal handel gebeur deur die Facebook fan bladsye, en gebruikers is nie getrek lei na die winkel sites, nog nie die prosesse gebeur deur middel van die startup se bedieners sodat Facebook nie toegang data te koop.

Terwyl Ondango bied gebruikers die vermoë om aankope met hul vriende te deel, laat kommentaar, subcomments, en post-aankope aan hul mure, is die werklike fokus, die Pino herhaalt is op die sukses koers vir sy winkels. Dit is waarom die startup gegaan na 'n ontwerp wat lyk asof dit is geïmplementeer deur Facebook, is eenvoudig en maklik om te gebruik, en vereis nie' n app versoek.

Natuurlik, die launch van die aankoop van 'n app versoek gee die gasheer (soos Ondango) toegang tot die gebruiker se Facebook data, en terwyl die hoof uitvoerende beampte het gesê dat, natuurlik, al die maatskappye wil toegang tot daardie, die Ondango span bevind tydens hul beta dat 80 persent gebruikers sou uitsak van aankope wanneer hulle 'n app versoek ontvang.

Dus, al is Ondango mag nie in staat wees om voordeel te trek uit die data-ontginning en kruis bevordering et al, het hulle 'n oplossing wat verbruikers kan vertrou - en met daardie trust,' n oplossing wat sal hopelik omskakeling vir handelaars aanmoedig gebou.

Soos hoe om die startup gaan om geld te maak? Ondango sal word om 'n maandelikse fooi hef, sowel as' n klein transaksiefooi, onder drie verskillende planne afhangende van die grootte en die inventaris van die winkel. ( Lesers kan check out meer inligting oor pryse hier .) Die opstart is tans ook 'n 30-dae gratis vir nuwe gebruikers.

Ondango is 'n gegradueerde van die Stigter Instituut Berlyn, en 50-plus kliënte en 150 gelok

No comments:

Post a Comment