Friday, 07 October 2011

Stephen Colbert druppels die sarkasme in sy Steve Jobs Homage

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/nmJOAIBIXl0/:
Screen Shot 2011-10-07 at 2.19.34 AM

Kyk, net kyk. Stephen Colbert , Amerika se gunsteling abstracter alter ego, breek die gesig staar as hy nader die einde van vanaand se huldeblyk aan Steve Jobs, 'n man wat die meeste van ons nooit ontmoet, maar wie se dood' n klomp van ons - vir baie baie redes - is hartseer oor vanaand, en waarskynlik môre, en heel waarskynlik die volgende dag, ens.

Colbert grawe deur sy show argiewe 'n ontwikkelende portret van die Apple-produkte soos' n warm kommoditeit aan te bied, quipping, "Niemand anders kon maak my smeek heeltemal hom soos 'Apple, watter deel van" Gee my' n gratis iPhone "Wil jy nie verstaan? "Kom op Apple, gee my een deur middel van die TV, ek weet jy het die tegnologie. '"

Later op Colbert, wat die (self-beskryf) "eerste nie-Apple persoon het 'n iPad" vertel wat dit was soos om' n voorbeeld en die oomblik is die toestel maande voor die bekendstelling by die 52ste Grammy-toekennings, die onthulling van die e-pos wat hy ontvang van Jobs self daarna, "Ek was een van die min mense wat Steve Jobs 'n goeie vriend - kan noem dat hy gekommunikeer met my"

Die kommunikasie?

"Sweet!

Dankie,

Steve "

Tot watter Colbert, breek karakter en met 'n 100% opregtheid, voortgegaan om te reageer, terwyl live op die lug:

"Op die terug by ya!

Dankie vir alles. "

Inderdaad.


Persoon: Steve Jobs
Webwerf:
Maatskappye: Pixar , Volgende , Apple

Steve Jobs was die mede-stigter en uitvoerende hoof van Apple en voorheen Pixar. Steve Jobs is gebore in Green Bay, Wisconsin Joanne Simpson, en 'n Siriese vet

No comments:

Post a Comment