Friday, 07 October 2011

Vra Slashdot: Is 'Lojale "Pay as' n ontwikkelaar?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Mtj0uY4QhwE/Ask-Slashdot-Does-Being-Loyal-Pay-As-a-Developer:
'N anonieme leser skryf: "As' n senior ontwikkelaar vir 'n klein IT-maatskappy, gebaseer in die Verenigde Koninkryk is om hul vlagskip-projek vry te stel, ek weet dat as ek was om die maatskappy te verlaat, sou dit veroorsaak dat hulle' n paar baie groot probleme wat ek '. m tans die opleiding van die ander twee 'junior' ontwikkelaars, probeer om hulle te laat optrek om met ons produkte te spoed Ongelukkig het hulle nog 'n lang pad van die gryp van die tegnologie wat gebruik word - nie die "interessante" werk die uitgekontrakteerde ontwikkelaars te maak om te noem. van die kode Gewoonlik, sou ek nooit oorweeg het vertrek op so 'n kritieke tyd;. Ek was al by die maatskappy vir' n paar jaar en baie van my kollegas, insluitend hoër bestuur oorweeg, om vriende te wees Maar ek is genader deur. 'n ander maatskappy wat is veel groter, en hulle het aangebied om vir my' n salaris verhoging van £ 7k dieselfde werk te doen, plus hulle kantoor is bykans buite my voordeur (in teenstelling met my huidige pendel van 45 minute in elke rigting). Dit sou 'n . reuse-verskil aan my lewe Dit gesê, ek kan nie help nie, maar voel dat onmiddellik te verlaat sou wees om my vriende en kollegas te verraai 'n paar vriende het my vertel dat ek net' sagte '- maar ek dink ek is lojaal. Enige raad? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment