Sunday, 04 September 2011

Vra Engadget: beste Desktop OS vir kinders?

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/09/03/ask-engadget-best-desktop-os-for-kids/:
Ons weet jou vrae het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld te vra vir antwoorde, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se vra Engadget ondersoek na ons toe kom van Ryan, wat nie kan wag om te kry sy bokkie gefikseerd op die wonderlike wêreld van rekenaars . As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn op vra [by] Engadget [dawt] com.

"My seun (vyf jaar oud) het my vrou se laptop vir sy spel speel genot opgekommandeer afgelope tyd, en dit is die bestuur van haar Batty Hy het basies net speel die speletjies wat sy doen, (Plante teen Zombies, Zuma, ens) . Tot dusver hy is in staat om die games wat hy wil hê om uit te vind (deur hulle ikone) en hulle maak sonder die gebruik van Windows 7, maar nou dat ek is op soek na om hom sy eie basiese rekenaar begin ek wonder of daar is nie iets meer bokkie -vriendelike daar buite Ek het oorsigtelike ervaring met OS X en Linux (Ubuntu), en ek sal doen al die installering van en die opstel van myself enige gedagtes van ouers?. Dankie. "

Kinders en rekenaars. Nou is dit 'n resep vir' n grootsheid. Enige nuwe (ISH) ouers daar buite het enige ervaring op hul kinders lief te hê / haat van 'n sekere OS? Voel vry om jou raad te laat val in die kommentaar hieronder - Kom ons hou dit intelligente, oukei?

Vra Engadget: beste Desktop OS vir kinders? oorspronklik verskyn op Engadget op Sat, 03 Sep 2011 23:27:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment