Sunday, 04 September 2011

Hoe om jou onderneming te verkoop

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gcEyJtG65E4/:
alec baldwin selling

Editor's note: James Altucher is 'n belegger, programmeerder, skrywer en entrepreneur. Hy is die besturende direkteur van die Formule Capital en het geskryf 6 boeke op te belê . Sy nuutste boek is hy weg te gee gratis . Hy het gebou en verkoop Reset, Inc in 1998 en Stockpickr.com in 2007, onder andere . Jy kan volg hom @ jaltucher .

Ek is 'n redelik goeie verkoopsman, maar ek is die ergste onderhandelaar. As ek sê, "my motor te koop vir $ 10,000" en iemand sê "$ 8.000," Ek wil net haal my skouers op en sê: "OK". Om die waarheid te sê, wat gebeur het.

Sommige mense kan goed wees op beide. Maar ek dink dit is baie moeilik. Per definisie. As jy 'n verkoopsman wat jy wil hê die ander ou te sê: "Ja." Wanneer jy' n onderhandelaar jy moet bereid wees om "nee" te sê, ongeag van wat die ander kant sê.

So, al is hulle nie totale teenoorgesteldes, die doelwitte is heeltemal anders. Maar groot prent:

Onderhandeling is waardeloos. Verkope is alles.

Hoekom nie? Want wanneer iemand sê "ja" vir jou, is jy in die deur. Uiteindelik dan sal jy die meisie in die bed (of man, wat ook al). As jy reg by die deur onderhandel, dan kan jy dalk om weg te loop en die volgende huis te probeer. Dit neem tyd, energie, en kan nog nie uit te werk.

'N Paar voorbeelde van my slegte "onderhandeling" wat vir my gewerk het.

A) Ek het my eerste besigheid verkoop vir veel minder as ander internet besighede is op dieselfde tyd . Maar dit was 1998, die internet is oor die borsbeeld te gaan, maar al die voorraad eers opgegaan. Baie besighede in dieselfde kategorie vir meer en gaan borsbeeld beland. Selfs die ouens wat vir 'n baie meer verkoop, het gebreek toe hulle nie hul voorraad verkoop.

B) Ek het 50% van my tweede maatskappy, Stockpickr, om vir geen geld te thestreet.com. Blog boodskappe was geskryf oor hoe sleg my transaksie is. Maar wanneer iemand besit 50% van jou besigheid, hulle omgee oor wat gebeur. Hulle het my maatskappy vier maande later, eerder as risiko iemand anders besit 50% van dit te koop. Vir maatskappye hulle net 10% van die besit het, het hulle op hulle. Ek was in staat om sowat vier maande te verkoop voordat die mark hoogtepunt bereik het. Daarna het dit nooit sou gebeur het. My een werknemer ophou op my, want hy was so gewalg met die transaksie wat ek gedoen het. [Sien, Hoe verkoop ek Stockpickr, Osama Bin Laden, en die kuns van onderhandeling]

C) Ek sal my vrou Claudia se motor verkoop vir $ 1000 minder as wat sy wou. Maar nou het die motor was weg. Ons het nie te bekommer nie. Dit was ter waarde van $ 1000 vir my.

D) Ek het my ou maatskappy webwerwe vir New Line Cinema vir $ 1000 'n fliek te doen . Dit was 1 / 200, wat ons het vir die doen van "The Matrix" selfs al het sommige van die plekke is dieselfde grootte. Hoekom het ek dit doen? Die beste ontwerpers wou gehuur word deur ons te werk op daardie flieks. Intussen het hulle gebly het laat Saterdagaand om te werk aan Con Edison webwerwe wat betaal 'n baie beter. Ek het glad nie onderhandel.

E) Ek het my laaste boek gratis weg en verkoop dit ook op die Kindle vir $ 0,99 in plaas van 'n hoër prys . Maar dit het my idees meer uit en 20.000 + mense het die boek afgelaai. Sien die skakel hierbo vir hoe om die boek te kry gratis.

F) Ek kry aanbiedings e

No comments:

Post a Comment