Sunday, 04 September 2011

Lost In Lego: 'n Gazillion bakstene en' n mini-Star Wars Geekfest

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SqmuBr4yuAs/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat as 'n geek winde gebeur in Lego? Hy het die hope ongefiltreerde pret, dis wat.

"WTF? Ek sou gehou het dit vir my persoonlike blog. Dit het niks te doen het met die tegnologie, en hierdie blog is genoem TechCrunch vir huil hardop . 'N verslag en foto's oor' n besoek aan 'n pretpark het absoluut geen plek hier op hierdie blog. Ek het 'n paar minute van jou lewe vermors, en jou tyd is waardevol. Jy kan, en miskien moet unsubscribe from en besoek TechCrunch nooit, ooit weer nie. "

Ok, nou dat ons het dit uit die pad, op die fun stuff!

Ek was in Denemarke het hierdie week vir die Volgende Aarhus 'Beautiful foute' konferensie en uitstallings. Ek het 'n goeie tyd, as wat jy kan vertel van my verslag oor die reis. Ek het iets verskriklik, al is.

Op die derde dag van die geval, daar was 'n aparte konferensie vir onderwysers oor die volgende golf van tegnologie vir kinders, by die Billund Center in - reg geraai - (klein) Billund . Soos ek eintlik was nie by die geleentheid gepraat het, het ek daarin geslaag om uit te sluip van die konferensie kamer en stap 'n myl af in die straat , verby die oorspronklike Lego-fabriek, wat is gerieflik geleë reg langs Denemarke se tweede besigste lughawe, Billund Lughawe, sowel as die Lego Hotel .

My bestemming: tema- park Lego Billund, 'n gewilde toeriste-aantreklikheid het oorspronklik in 1968 geopen.

Geen disrespek aan die Volgende Aarhus organiseerders wat my vriendelik na die geleentheid uitgenooi word, maar dit was by verre die hoogtepunt van my reis. En nie net omdat dit laat my weer voel soos 'n kind.

Ek het selfs op 'n paar ritte, garnering versigtig lyk van die ouers in te wag lyne as ek was pretty much die enigste volwassene met geen kinders in tow in die park - een wat rondom' n tas, niks minder nie. Ag, het ek gedink, ek gebruik om die pynlike opofferings te maak vir my werk hier by TechCrunch.

Hier is 'n verhoogde, 360-grade en effens versnel video oorsig van die Lego Billund park:

No comments:

Post a Comment