Sunday, 04 September 2011

TV in die wolk

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Z6smaF_medE/:
TV cloud

TV is beweeg na die wolk. Dit is onvermydelik, net soos ander vorme van media uit boeke na musiek is meer oor die internet. Netflix, Hulu, en selfs Apple TV is die inneem wanneer dit kom by tot die verspreiding van tradisionele TV-programme en flieks aan die Internet verbind skerms. YouTube hou meer van ons aandag te gryp, rekeningkunde vir 7 persent van die totale tyd wat spandeer word op die internet in die VSA, volgens comScore.

En tog die TV (en film) bedryf blyk meer bestand te verander as enige ander vorm van media. Verandering sal kom, maar dit sal nie so vinnig gebeur soos dit is met musiek, nuus, of boeke.

Die TV-bedryf is grawe. Starz is weg loop van die inhoud daarvan te hanteer Netflix . Hulu blyk te wees trap water terwyl dit probeer om homself te verkoop . Selfs Apple is 'n harde tyd om die model te verander. Dit het onlangs terug trap van sy pogings om die TV-show te huur aan te bied ('n skuif wat ons sien kom 'n maand gelede), want die TV-netwerke altyd net aan halfhartig.

Maar iemand nie regtig twyfel dat uiteindelik die Internet sal seëvier hier om die rigiede program gids tot smash dat die kabel-en satelliet-maatskappye stoot in ons kele? Die meeste van ons net kyk na 'n paar dosyn kanale gereeld, maar ons betaal vir 500. As ons kon inteken op 'n per kanaal of per show basis, baie van sou. Dit is net so voor die hand liggend dat die beter ervaring begin met laat mense kyk wat hulle wil, wanneer hulle wil, op enige toestel wat hulle wil - of wat hul TV, skootrekenaar, iPad, of 'n selfoon. Maar dit is nie genoeg nie. TV in die wolk is nie net oor die verskuiwing van die verspreiding. Dit is oor die maak dit makliker om te vind en deel nuwe shows, en verander die manier waarop ons hulle verteer. Dit is oor die maak van TV slimmer (? Het regtig ek net sê dat) In 'n onlangse post oor hierdie onderwerp, het Asymco se Horace Dediu onlangs geskryf het :

In teenstelling met die Smartphone wat slegs die Internet op te bou na vore gekom het, TV het nie 'n "smart inhoud" op te bou. Die "intelligensie" het om te wees nie in die boks, maar in die programmeringstaal.

Natuurlik, ek bedoel nie daar is 'n gebrek aan goeie programmeringsbeginsels. Wat ek bedoel is dat daar geen vernuwing in wat 'n program is die werk dit is gehuur om te doen. Die manier waarop dit en die verspreiding daarvan in 'n persoon se lewe pas. TV-programme het nie verander nie vir 'n halwe eeu. Hulle funksie dieselfde genres, dieselfde tydperk, dieselfde sake-model, dieselfde reeks, formaat en skedulering en dieselfde waardekettings as wanneer "I Love Lucy" première in 1951. Hulle neem aan mense TV kyk gedurende dieselfde tyd elke dag (terwyl hulle niks anders nie.) Hulle het ook aanvaar mense is ewe beïnvloed deur merk adverteer en dat die gehore is grootliks homogene.

TiVo probeer om die TV slimmer te maak, maar dit was ook uit deur die kabel-en satelliet-maatskappye, wat gekoöpteer is die DVR tegnologie en steek dit in hul eie dekodeerders verkleurd. Hoewel TiVo is nou hulle te dwing om patent lisensie geld om te betaal, TiVo self is in die agteruitgang as 'n verbruiker merk. Al wat jy hoef te doen, is kyk na die grafiek hieronder Ed Bott by ZDNet saam soek vir die term "Netflix" versus "TiVo" en "Media Center te vergelyk. "

Bott die gevolgtrekking:

Jy kan nie vra vir 'n duidelike

No comments:

Post a Comment