Sunday, 04 September 2011

AdMob te stop die vertoon van advertensies tot Mobile Web, Google stoot Ontwikkelaars AdSense te gebruik.

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/n311WVPbNSw/:
admob

Wanneer Google mobiele advertensie netwerk AdMob gekoop vir $ 750 miljoen in 2009, het die maatskappy was duidelik probeer om te kapitaliseer op die groeiende mobiele advertensiemark. Mobiele advertensies, beide op apps en die mobiele web, is 'n natuurlike uitbreiding van Google se vertoning en soek advertensie besigheid. Natuurlik, soos die integrasie plaasgevind het oor die afgelope jaar, het sekere AdMob kenmerke is gepos omdat hulle nie pas met die oorhoofse strategie of vir ontslag. Byvoorbeeld, Google geëindig AdMob se kruis-bevordering aflaai ruil 'n paar maande gelede. En nou Google is die aankondiging dat dit binnekort sal eindig AdMob se mobiele web bediening vermoëns.

As Google gepas sy blog na die aankondiging van die verandering getiteld; AdMob is vir ' n foon ontwikkelaars. AdSense is vir mobiele web uitgewers. Selfs na meer as 'n jaar van integrasie, Google is nog steeds uit te sorteer die oorvleueling en het bepaal dat' n mobiele web uitgewers moet kop tot AdSense om hul terreine geld te verdien, en die foon uitgewers moet AdMob gebruik.

En vir mobiele apps reklame, het die hele AdSense vir mobiele programme beta deelnemers oorgeskakel na AdMob, wat Google sê is nou die primêre advertensie-oplossing vir die foon ontwikkelaars.

Google sê dat AdMob ondersteuning vir ouer WAP-selfoon webwerwe sal ophou om op 30 September. Vir sites en advertensies wat op meer gevorderde mobiele toestelle soos smart phones beskou word, sal die AdMob produk word rondom 'n bietjie langer, maar sal ook uiteindelik uitgefaseer word.

Dit maak sin dat daar 'n crossover tussen AdMob en AdSense se mobiele aanbiedinge, en dat sekere programme en funksies in beide platforms sal uitgeroei word en verdere integrasie gemaak sal word. Byvoorbeeld, Google laaste val aangekondig dat die iPhone en Android aansoek ontwikkelaars in die AdMob netwerk in staat om Google AdSense-advertensies om te wys wanneer 'n AdMob advertensie is nie beskikbaar sal wees.

En ten spyte van vroeëre berigte dat die integrasie van AdMob is nie so goed gaan, die mobiele advertensie netwerk se statistieke is nog steeds groei soos gangbusters . Dit is onduidelik hoeveel swaarkry hierdie skuif sal veroorsaak dat ontwikkelaars (Google dit klink soos 'n natuurlike progressie en die integrasie), maar dit is beslis nie sin maak om daar te meeding advertensie wat tegnologie binne dieselfde organisasie.


Maatskappy:

No comments:

Post a Comment