Sunday, 09 October 2011

(Stigter stories) Birchbox: om mense te help "Vind Wat hulle nie geweet het wat hulle wou hê"

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AJG2nhX6Urk/:
BB Sequence 4 Key Ch#5C7192.mov

In deel II van Chris Dixon se interivew met Birchbox stigters Hayley Barna en Katia Beauchamp, Dixon vra of Birchbox pas in wat oorweeg kan word om die tendens van die inskrywing handel.

Beauchamp glo hulle doen. Barna punte intussen "Daar is 'n baie verskillende geure" van die inskrywing. In vergelyking met Diapers.com, sê Barna doeke los "gerief" en "navullen" terwyl Birchbox bied 'n manier vir mense Die drie bespreek bykomende maatskappye wat bewoon die ruimte soos "om uit te vind wat hulle nie geweet het wat hulle wou hê." ShoeDazzle en BeachMint .

Erkenning van hul maatskappy se sake-model werk, en kan uit te brei om meer as skoonheid voorrade te verkoop, Beauchamp vertel Dixon het die naam Birchbox om buigsaamheid aan te bied aan hul gebruikers. Byvoorbeeld, Barna sê: "Ons het reeds getoets nie-skoonheid produkte" soos "tee of sjokolade of stilstaande."

Voortgesette hul gesprek hieronder, Dixon vra oor die uitdagings van die groei vinnig. Beauchamp sê een van die uitdagings is, "het ons 'n bietjie te lank gewag om te huur en dit is net soos hierdie bose kringloop van jou het nie tyd om te huur, want jy is regtig busying doen alles, maar natuurlik as jy gehuur jy sal meer tyd hê. "

Die gesprek draai dan om te praat van inskrywing om die nuwe en die daaglikse handel oor sake-model, en die kwessies wat dit gaan (oorstroom met mededingers byvoorbeeld). Beauchamp sê dit is op hul gedagtes, maar voel Birchbox se duidelike "stem" en "persoonlikheid" aanbod weerbaarheid.

Maak seker dat beide video's vir addisionele insigte, saam met 'n gedeelte van hierdie onderhoud . Past episodes van die stigter stories met gaste ingesluit Ben Lerer, Kevin Ryan en Lauren Leto is hier .

No comments:

Post a Comment