Sunday, 09 October 2011

# LiveLikeSteve

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5I6bfrQMyuw/:
Screen Shot 2011-10-09 at 1.57.47 PM

Dit is 'n gas Post by Hunter Walk ( @ hunterwalk ), Direkteur van die produk by Google.

Ek is redelik seker Steve Jobs sou nie tevrede wees om te hoor van hoe jou IIe was die poort na 'n lewe in programmering. Of jou retweet van "[]." of jou Facebook-profiel pic verander na 'n kiekie van die Apple.com gedenkteken tuisblad. Ek het nog nooit met die man, maar my gevoel is dat memorializing hom in net hierdie manier sal beskou word as onvoldoende. Na 56 jaar van dink anders, kan ons geskenk terug aan Steve Jobs, nie stop by 'n virale video's. As die enigste blywende verandering in jou lewe is jou Twitter ikoon om 'n hartseer Mac jy is nie Steve Jobs geregtigheid te doen.

Die internet, en die mensdom in die algemeen, is geneig om te kry passie vir kort sarsies. Dan uitlaat ons onsself en beweeg op na die nuutste verontwaardiging, hashtag of debat. As jy werklik glo dat Steve Jobs se lewe verander het jou dan laat hierdie oomblik gebruik om hom te eer deur weer die pleeg van die toepassing van sy lesse. Stel jou voor die grootte van die tegnologie gemeenskap gesamentlik die pleeg van die waarnemende anders vorentoe - aan die versorging oor perfeksie nie en detail op die uitdaging van die status quo, die ontwerp van die pragtige produkte en gereedskap wat bemagtig, om uitdagings te leer. Die resultaat sou beslis 'n meer treffende en blywende as' n week van trending onderwerpe.

Die doel is nie om vir elkeen van ons Steve Jobs - "jou tyd is beperk. nie afval lewe iemand anders se lewe " was sy raad aan die Stanford Graduate s in 2005 - maar eerder hoe ons kan aansoek doen om sy aspirasies van ons eie bestaan. So laat se spandeer die volgende paar dae in die openbaar te verklaar wat ons gaan doen om # LiveLikeSteve. Neem Google +, YouTube, Twitter, Facebook of die gemeenskap van jou keuse. Plaas jouself uit daar en maak 'n verbintenis. Hashtag # LiveLikeSteve dit sodat ons kan almal geïnspireer word deur u nie. En wanneer jy volg deur jy sal nie net die viering van die lewe van 'n wonderlike man, jy maak jouself en die wêreld' n beter plek. Kom ons maak dat Jobs se finale geskenk aan ons.

In die gees, hier is hoe ek van plan is om te # LiveLikeSteve: Ek gaan my orgaan skenker status te werk. Ek gaan om geld te gee aan 'n skenker se Kies' n klaskamer op soek na Apple-produkte te lewer aan hul studente. Hierdie daling gaan ek meer tyd te spandeer met nuwe entrepreneurs om die hulp op die produk ontwerp uitdagings aan te bied ter syde te stel. En ek gaan om hard te dink oor wat ek nog nie bereik in my lewe en maak seker dat my volgende 10 jaar is gefokus op die maak van diegene wat in die werklikheid.

Hoe gaan jy # LiveLikeSteve?

Image via: Quora


No comments:

Post a Comment