Sunday, 09 October 2011

GhostGuitar is 'n awesome aangevul Air Guitar vir iPad, iPhone

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/Hj2yNVQaH8o/ghostguitar-is-an-awesome-augmented-air-guitar-for-ipad-iphone.ars:

GhostGuitar is 'n app wat die Air Guitar revolusioneer. Julle het nie meer die awesome klink om te dink dat jy pomp uit jou denkbeeldige byl. In plaas daarvan, kan jy gebruik om jou talentvolle hande om uit te pomp werklike mag akkoorde. Soos die promo blurb sê: "Ten slotte. 'N ware Air Guitar. "

Die app maak gebruik van die voorste front kamera in jou iPhone of iPad 2 om jou hande te hou, en dan moet jy getokkel met jou regterhand, terwyl die ergernis van akkoorde met jou linkerhand. Soms is, kan jy selfs individuele snare pluk.

'N video!

Sodra jy daaraan gewoond te raak, die dop van werk verbasend goed. Dit is die mees akkurate by 'n paar van voete weg-ek het moeite om dit om my hande van verder weg te sien, alhoewel as ek op' n swart T-hemp (die amptelike air-guitar uniform) dan het ek sou seker OK wees.

Jy kan kies kitare, kies akkoordprogressies effekte pedale te gebruik, en daar is selfs 'n "spook Band" om jou te vergesel.

Daar is meer. As jy nie kan sing (of nie, ek dink) dan kan jy ook rekord koor op jou meesterstuk. Het ek sê "rekord"? Ja. Jy kan jou werk rekord, en as jy 'n veral' n uitstekende prestasie, kan u stoor dit as 'n klank of video lêer en deel dit met wie jy lief is (of haat) die meeste.

Ek is 'n volledige skeptikus kom in, maar die spel blyk te wees pretty awesome. Dit is geen Garage Band, maar jy pretty much wat gewaarborg is om meer as $ 2 miljard van pret te kry uit dit nie. 'N winskoop.

GhostGuitar [App Store]

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment