Sunday, 09 October 2011

Gesondheid 2.0: Innovators, opportuniste & Delusionals

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CeFdSxjt7HI/:
h20

Editor's note: Hierdie gas boodskap is geskryf deur Dave Chase, die hoof uitvoerende beampte van Avado.com , 'n pasiënt verhouding Bestuur maatskappy wat 'n TechCrunch ontwrig finalis . Voorheen was hy 'n konsultant vir Accenture se gesondheidsorg praktyk Consulting 25 hospitale en was die stigter van Microsoft se gesondheid besigheid . Jy kan hom op Twitter @ chasedave .

Verlede week, Gesondheid 2.0 toegedraai sy grootste ooit geval met 50 persent meer deelnemers as hulle voorheen grootste gebeurtenis 'n aantal maatskappye wat tydens die konferensie bekend gestel, maar soos baie ander gebeure was die mees interessante aktiwiteit is nie wat gebeur het op die hoofverhoog, maar die baie newe-vergaderings / gebeurtenisse wat plaasgevind het. Die ander noemenswaardige item is die herwerking van groot korporasies van binne en buite die tradisionele gesondheidsorg arena. Dit is verdere getuienis wat uitgelig word in die Healthcare Ontwrigting reeks (sien onderstaande skakels).

Een van die mees interessante aanhalings deur Mark Bertolini, uitvoerende hoof van Aetna wat verklaar: "Ons ontwikkel in 'n HealthIT maatskappy met' n ziektekostenverzekering komponent." Het hy gesê dat $ 12B uit van hul $ 34 B in inkomste van nie-versekering inkomstestrome en wat hulle gedoen het meer as $ 1.6B in verkrygings in die afgelope jaar. Daar is nog baie meer om te kom van groot korporasies. Ek het verskeie gesprekke met die Fortune 100 maatskappye wat baie ernstig is oor 'n teenwoordigheid (of die uitbreiding van hul bestaande teenwoordigheid) in die gesondheidsorgbedryf. Die meeste het nie bekend gemaak nie, maar moenie verbaas wees om meer te sien in die komende maande.

In breë trekke, my afhaal van Gesondheid 2.0 was daar drie kategorieë van mense wat lei projekte en bevorder - Innovators, opportuniste en Delusionals. In al drie gevalle, Tom Evslin se aanhaling "niks groot al ooit bereik sonder irrasionele uitbundigheid" vang die stand van die bedryf. Natuurlik sal baie mense was maar 'n groot sukses na vore sal tree.

Die mees interessante, natuurlik, is die innoveerders. Meer oor dit in 'n oomblik. Die kansvatters herinner my baie maatskappye in die dotcom Boom. Konsultante, beleggings, bankiers en die wil-jaag die Almagtige bok, as hulle sien Healthcare as 'n plek om' n vinnige geld te maak. In teenstelling met die dotcom Boom, daar is nie baie vinnig flip geleenthede in die gesondheidsorg, alhoewel sommige mikro-transaksies wat kan 'n beskeie terugkeer vir ontwikkelaars verwag om te sien. Dit is maklik om uit te snuffel die kansvatters as hulle bietjie agtergrond of 'n ware passie in die gesondheidsorg en strooi in die regte buzzwords soos "sinvolle gebruik" om op te tree soos hulle verstaan ​​die landskap.

Die Delusionals was die hele by Health 2.0 demo'ing "cool apps" nog ongelukkig in dieselfde strik val wat baie starters wat die puin van die internet borrel. Hulle het bekende aanhalings uit daardie vervloë era - "Ons is nie bekommerd te wees oor inkomste nie." Ek het hierdie film voorheen gesien het en weet hoe dit eindig. Blykbaar, het hulle nie lees HealthTech DRUIP: lesse vir entrepreneurs van gesondheid bevorder verkeerd afliep nie .

Die Innovators is waar die werklike aksie is. Ek sal 'n paar voorbeelde uitlig waar ek spandeer baie van my vier dae tydens die Gesondheid 2,0 gebeurtenis. Daar was 'n kode van twee-dag-a-thon geborg deur Novartis. Ek glo dat Novartis publikasie van 'n API sal terug kyk as' n seminale oomblik in die verskuiwing na

No comments:

Post a Comment