Saturday, 01 October 2011

Vra Slashdot: Betroubare Proxy?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/x8vtaHMmCwY/Ask-Slashdot-Trustworthy-Proxy-Services:
gusoline skryf: "Sedert ek nou woon in Brasilië (oorspronklik van die VSA), ek is op soek na 'n betroubare, betroubare proxy diens wat ek kan gebruik om beide toegang tot dienste wat ek gebruik vir' n lang tyd (Pandora, Netflix, ens. ) en dienste wat ek wil uit te probeer (Spotify). Vandat ek is nie op soek na onwettige downloads of om weg te steek wat ek doen, ek is minder bekommerd oor die anonimiteit as ek oor die streek beperkings, betroubaarheid, latency, en veiligheid van die wagwoorde en die verkeer deur middel van hul netwerk. is ek OK te betaal vir dienste wat lewer wat ek wil (insluitend die proxy diens self) Enige voorstelle van die Slashdot skare? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment