Saturday, 01 October 2011

Estimating Ouderdom met iPods se 3D camera te filter inhoud

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/cl2HT5zLjL0/Estimating-Age-With-Kinects-3D-Camera-To-Filter-Content:
theodp skryf "Hal in 2001:" Ek is jammer, Dave, ek is bevrees ek kan nie dat die pod baai deure oop.. " IPods in 2011: "Ek is jammer, Dave Jr Ek is bevrees ek kan nie dat [tune in op die Spice Channel]." 'N Microsoft patent liassering gemaak van hierdie week stel om toegang tot TV, films en video-speletjies te beperk deur' n 3D-diepte kamera kykers se ouderdomme wat gebaseer is op die dimensies en verhoudings van 'n persoon se liggaam, soos kop breedte die skouer breedte te skat, en vir volwassenes met 'n kort arms of ander skynbaar kinderlike proporsies torso lengte aan algehele hoogte., kan instellings geneutraliseer word deur iemand met' n administrateur wagwoord. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment