Saturday, 01 October 2011

The9 loods Mobile gaming platform & SDK te gee Ontwikkelaars Toegang tot die Chinese mark

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/GUkY8MyS8gQ/:
39137_The9LOGO9_b

The9 , die groter NASDAQ genoteerde Chinese spel uitgewer en ontwikkelaar, het 'n hele paar beleggings in die VSA speel mark oor die afgelope jaar. ( Besinning, lyk dit, 'n stygende Asiatiese belangstelling in die VSA-maatskappye, veral speel.) As deel van sy internasionale strategie het The9 is vol-stoom voor op die skep van beter maniere vir internasionale gaming-maatskappye en-ontwikkelaars om vordering te maak in die Chinese selfoon en sosiale speel markte, wat tradisioneel moeilik is vir nie-Chinese ontwikkelaars om effektief toegang tot (en winsgewend).

In Mei, The9 saam met Intel en Time Warner in 'n $ 23 miljoen belegging in CrowdStar te maak, byvoorbeeld . Vroeër vanjaar, het dit ook 'n $ 100 miljoen fonds (genoem Fund9) om te fokus op die beleggings in die Chinese maatskappye in die gaming, sowel as dié oorsee.

Terselfdertyd, The9 het ook aangekondig dat 'n 5-jaar lisensie -ooreenkoms met Aurora schijnbeweging toelaat dat dit die maatskappy se OpenFeint mobiele sosiale speel netwerk sagteware (wat werk op beide IOS en Android) in China te gebruik.

Kort daarna het die maatskappy begin met behulp van die $ 100 miljoen fonds, in vennootskap met OpenFeint kies speletjies van internasionale Android-ontwikkelaars in die Chinese mark te bring.

Vandag is The9 die toevoeging van die oorblywende stuk, weer gebruik te maak van sy OpenFeint lisensie-ooreenkoms en 'n aansienlike speel fonds - maar hierdie keer met IOS. Die maatskappy het vandag aangekondig dat dit die 'n IOS Software Development Kit (SDK) is vry te stel vir sy selfoon en sosiale spel platform The9 Game Zone (wat is, natuurlik, aangedryf deur OpenFeint) genoem. Dit is van belang vir die einste rede dat Game Zone op IOS in staat stel om internasionale ontwikkelaars te "implementeer sosiale funksies in aanlyn-en mobiele games" wat tailor-made vir "China se 800 miljoen-sterk speel mark", sê The9 VP van Mobile Business Chris Shen.

Wanneer dit kom by die ingang van die mobiele gaming mark in China, die VSA en internasionale ontwikkelaars met 'n aantal struikelblokke, insluitend lokalisering en fragmentasie. In vergelyking met dié van die VSA en die Westerse Wêreld, sê Shen, die app mark in China is ingewikkeld, want daar is meer as 100 app winkels in werking is, en elk van die groot Chinese OEM saam met tonne van derde partye probeer om in te skryf die mark is. Daar is dus dat die kwessie van toegang tot hierdie baie app winkels grootskaalse verspreiding, lokalisering van buitelandse programme vir die Chinese mark, inkomste vir daardie spesifieke mark, en so aan te waarborg.

Die voordeel van The9 se platform en SDK is dat die maatskappy reeds vennote met meer as 30 van die grootste Chinese app winkels (wat volgens die span maak ongeveer 90 persent van die land se programme), insluitend die app winkels van stapel gestuur deur die drie groot Chinese Telecom draers.

Dus, deur gebruik te maak the9 spel zone op IOS, kan mobiele spel ontwikkelaars knap hul selfstandige selfoonspeletjies word in interaktiewe, sosiale speletjies Geoptimaliseerd vir die Chinese mark. En gou, ontwikkelaars sal ook in staat wees om te steek bevordering van hul wedstryde op dié 30 app winkels, goeie inkomste generating met virtuele goedere en valuta voordeel trek uit vertoon advertensies, ens.

The9 is regtig 'n poging om internasionale ontwikkelaars te verskaf op soek na' n Chinese gehoor met 'n een-stop solut om toegang te verkry tot

No comments:

Post a Comment