Saturday, 01 October 2011

Vlieg of sterf: Die Compex Sport Elite

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/WDbox-Xvzg0/:
Screen Shot 2011-10-01 at 9.41.37 AM

Met Halloween om die hoek, wat beter manier om te vier as om te kyk hoe ons animeer my verdroogde, lewelose ledemate met die schokken van die vurige elektrisiteit? In hierdie episode van vlieg of sterf, Erick en ek kyk na die Elite Compex Sport . Dit zaps spiere fiksheid, herstel, en algemene krag te verbeter en dit kan in 'n knippie, staan ​​vir' n massage. Dit lyk ook wild freaky wanneer aangeskakel.

$ 849 is 'n baie moeilik om te verkoop, maar ek het gevind dat dit help my Shin splints, en wanneer dit tot krag opleiding af, sien ek' n definitiewe verbetering in die toon. Ek uitgepluis die TC gehoor probeer om in vorm te bly en het ek het hierdie toestel terug toe ek opleiding vir 'n marathon (lang storie) was, ek wonder hoeveel beter my herstel sou gewees het? Ongeag, dit lyk skreeusnaakse opgedaag het sowat 50.

Erick stem nie saam met my aanslag nie, maar nie lief kyk hoe my rond spring soos padda spiere met sout besprinkel.



No comments:

Post a Comment