Sunday, 18 September 2011

Terug na ons gereeld geskeduleerde program: Posterous verhoog $ 5 miljoen

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/RPDYoF2YcqI/:
Screen Shot 2011-09-16 at 4.19.04 PM

Um, o Hey ouens, wat's up? Niks veel meer as aan my kant, behalwe dat ek werklik soos 'n Diet Coke. Ook, ek hoor dat ontluikende foto sharing app née blogging platform Posterous 'n bietjie geld is die verhoging . So ja, dis wat hier in my nek van TC HQ.

Kou as jy in die bui vir 'n paar werklike tegnologie nuus, die eenvoudige blogging diens en Tumblr mededinger het nou net opgewek $ 5 miljoen in' n reeks B volgens verskeie bronne. Deel te neem in die rondte sal Redpoint Ventures , nuweling Jafco ondernemings en ​​bestaande engele.

Op Maandag Posterous opgeknapte die hele produk en fokus om Posterous ruimtes, wat - in dieselfde trant as Google Sirkels - kan gebruikers te kies en keur wie hulle deel spesifieke inhoud. Tot dusver is die produk het gemengde reaksie van gebruikers ontvang .

Ek gaan net om te aanvaar dat Posterous sal gebruik word om die kontant wat sy tegniese span te verhoog, want dit is wat ek gewoonlik alledaagse skryf in hierdie dinge. Hierdie nuwe fondse kom bykomend tot 'n ander $ 5,14 miljoen in die saad, engel en' n reeks 'n finansiering van Y Combinator , SV Angel , klein letters Capital, Brian Pokorny en ander, wat die maatskappy se totale befondsing om $ 10,14 miljoen tot op datum.

Ek dink ek net kan gaan kry wat Diet Coke nou.


Maatskappy: Posterous
Webwerf: posterous.com
Befondsing: $ 5.14M

Posterous na vore gekom van Y Combinator in die somer van 2008 as 'n innoverende maatskappy wat fokus op die blogging eenvoudig - so eenvoudig soos' n e-pos te stuur - en het nou meer as 15 miljoen maandeliks gebruikers. Met die bekendstelling van Posterous ruimtes, is die maatskappy om sy handelsmerk eenvoud te help om mense slimmer deel met intuïtief privaatheid kontroles om selektief te deel oor verskeie platforms.

No comments:

Post a Comment