Sunday, 18 September 2011

Meesterstuk: Tony Hawk se Pro Skater 2 vir die Dream Cast

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/KEpLS-Lq0pg/masterpiece-tony-hawk-2-for-the-dreamcast.ars:

Dit is moeilik om te praat oor die belangrike games sonder om te delf in die lelike wêreld van die outobiografie nie, maar Ek glo die beste speletjies is die mense wat belangrik is nie net vir die wêreld van dobbel, maar ook vir ons eie ontwikkeling. Die titels wat sny op die oomblik waar beide die bedryf en ons lewens verander, is altyd aan die wat ons resoneer met, en dit is waarom die meesterstuk-reeks kan getref word en mis met lesers. Sommige mense deel dat die tydsberekening met die skrywers wat 'n kraak in' n spesifieke titel geneem het, terwyl ander nie.

Tony Hawk is 'n spel wat ek ontdek het in die kelder van my goeie vriend, Scott se huis, en ek probeer om dit net omdat sy broer het dit in die PlayStation. Scott en ek was veronderstel om iets te doen daardie dag nie, maar ek beland het die spel vir ure speel, selfs die vind van myself alleen gelaat in Scott se kelder. Teen die einde van die dag, het ek my eie kopie.

Speletjies soms ure neem om hulle kramme te sink in ons, maar Tony Hawk was die eerste wedstryd wat in staat was om te maak selfs die clumsiest dwase glo dat skateboarding moes die meeste pret wat jy kan moontlik Tony Hawk was 'n ritme spel lank voor Guitar . Hero kom, wanneer jy begin truuk te spyker na die truuk, die spel en kontroleerder verdwyn . Dit was net jy en die lug.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment