Sunday, 18 September 2011

Ek is Leaving TechCrunch. Hier is die rede waarom.

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZTNRTxgEK3w/:
image008

So nou, minder as vyf jaar later, kan jy gaan op 'n steil heuwel in Las Vegas en kyk Wes, en met die regte soort oë wat jy kan amper sien die hoogwatermerk die plek waar die golf finaal gebreek het en gerol terug - Hunter S. Thompson, vrees en afkeer in Las Vegas.

Ek kom gou by die punt: Dit is my laaste post op TechCrunch. En dit is my bedankingsbrief. Die eerste bedankingsbrief het ek nog ooit geskryf is, in werklikheid. Ek Gewoonlik afgedank kry.

Aan diegene wat reeds na aanleiding van die onlangse TechCrunch drama, word hierdie boodskap nie kom nie so veel van 'n verrassing. 'N bietjie meer as' n week gelede het ek geskryf dat, tensy Mike Arrington was toegelaat om sy eie opvolger as redakteur van TechCrunch te kies, sou ek nie meer skryf vir die site. Seker genoeg, die afgelope Maandag, het ' n verklaring van AOL aangekondig Erick Schönfeld as die nuwe redakteur .

'N baie buite waarnemers aanvaar dat Schönfeld, wat met TechCrunch is sedert 2007, was Mike se keuse om oor te neem. Maar, in die belang van deursigtigheid, is dit belangrik om te verduidelik wat werklik gebeur het. Die waarheid is, Erick was Arianna Huffington se keuse, nie TechCrunch.

Wat ek geweet het verlede week, maar kan net nou skryf, is dat terwyl Heather, Mike en ander senior redaksionele personeellede is die maak van 'n stalletjie vir die werf se redaksionele onafhanklikheid van die Huffington Post, Erick sny 'n kant hanteer met Huffington te waarborg hom die top werk Mike was een keer weg.

Die ironie is dat het Erick sterk gebly vir net 'n paar dae, het hy sou gewees het as tussentydse redakteur aangestel in elk geval, met Mike se seën. Mike en Heather selfs oorweging Erick vir die permanente pos, maar was bekommerd oor sy vermoë om te behou (in Fred Wilson se woorde) TechCrunch se " windmakerig " . Mike voel dat die huidige Senior Redakteur Sarah Lacy dalk 'n beter keuse wees: Sy het die regte persoonlikheid - en bronne - vir die werk en sy woon in Silicon Valley (Erick is gebaseer in New York). Ongelukkig is sy ook weg vir vier maande op kraamverlof is.

Die snaakse ding is dat Erick het geweet dat almal by TechCrunch ondersteun hom, ten minste vir die interim-rol. En tog wanneer Arianna geroep het, het hy geantwoord. Mike en ek het op die tyd en hy het my sy op die transaksie: "by die punt Erick het begin onderhandel met Arianna in plaas van staan ​​firma met die res van ons was, het hy niks meer wat Arianna se troeteldier. Alle hoop vir onafhanklikheid saam met hom by die voortou verlore "geraak het. (Mike het my gevra om ons gesprekke vertroulik te hou totdat die situasie opgelos is.)

Nie drie dae ná sy aanstelling, Erick het die bekendmaking as TC se nuwe redakteur van sy eerste etiek - aan te dring dat Mike geen deel in die keuse van TechCrunch ontwrig finaliste gespeel het. Onomwonde gestel, dit was nie waar nie - as Mike het om te verduidelik in die kommentaar ...

"Erick ... wees versigtig om stellings te maak namens my. En onthou dat

No comments:

Post a Comment