Sunday, 25 September 2011

Startup Japan: 'n Silicon Valley Entrepreneur besoek Onlab,' n jong Japanese Incubator

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/kCbXrAy-LNY/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Editor's Nota: Hierdie is 'n gas pos deur Brenden Mulligan, entrepreneur en skepper van Onesheet , wat tans regoor die wêreld vergadering starters reis saam met sy vrou en ideo ontwerper Elle Luna . Jy kan hom hier op Twitter: @ bmull .

Voor ons na Japan, ons vra almal wat ons het geweet vir raad oor hoe om te konnekteer met die opstart gemeenskap in Tokio. Elke aanbeveling wys op presies dieselfde plek: Open Network Lab.

Open Network Lab ("Onlab") is 'n Japannese opstart inkubator in dieselfde trant as Y Combinator of TechStars. Die broeikas starters met mentorskap, kantoorruimte, en 'n klein bedrag kontant in ruil vir' n stukkie van die aandele. Hierdie model is baie gewild in die Verenigde State, en die voorste van die Japannese internet maatskappy Digital Garage (beleggers in Twitter pad, en meer) wil hê om dit te probeer in Japan. Onlab is tans in sy tweede jaar van die operasie het geïnkubeer drie groepe van starters. Selfs al is dit 'n jong program, is hulle reeds' n merkbare impak op die Japannese opstart gemeenskap.

Ons het ons eerste uur, praat met Hironori (Hiro) Maeda, die man in beheer van die toesig oor die broeikas se bedrywighede. Hiro het grootgeword in Japan en 'n internasionale skool bygewoon het voor hy op die wetenskap van die rekenaar studie aan Bucknell Universiteit. Na die kollege, het hy begin met 'n opstart van sy eie, en' n paar jaar later gevra is om terug te keer na Japan te help om te bou en hardloop Onlab as 'n manier om die Japannese ondernemers gemeenskap om vorentoe te beweeg.

Maar die ontwikkeling van daardie gemeenskap het die kulturele uitdagings. "Launch van 'n opstart, waar daar' n baie onsekerheid en ongeskiktheid, pas nie 'n kultuur waar harmonie en stabiliteit word sterk beklemtoon," Hiro vir ons gesê "Maar,' n baie jonger Japannese besef dat die volk self is op die onsekerheid . Die indiensneming koers van die kollege gegradueerdes die laagste punt bereik het in die afgelope dekade en die Japannese aardbewing het die mense in die hele nasie onseker oor hul toekoms. Die onsekerheid en die toenemende belang van die sukses wat Silicon Valley ervaar het meer jonger Japannese groter risiko's neem. "

Dit het gelei tot 'n ton van die belang in Onlab van beide entrepreneurs en die algemene publiek. Hierdie rente kom nie sonder sy hekkies, egter. Selfs al is die gemeenskap bereid is om risiko's te neem, Hiro sê dit is net nie heeltemal gereed om so 'n deursigtige as entrepreneurs in ander dele van die wêreld.

"Entrepreneurs in Japan het nie besef die voordele van deursigtigheid en die deel van inligting. Mense is bang vir die idees en ervarings te deel - dink dat dit hul enigste mededingende voordeel, "het hy gesê.

In meer volwasse opstart gemeenskappe soos Silicon Valley, entrepreneurs hul oorlog stories op 'n gereelde basis deel. En hulle verberg nie hul mislukkings, maar in plaas daarvan omhels hulle en probeer om ander te help dit vermy. Hiro weet dit, en is die bevordering van dieselfde soort van kommunikasie met sy starters: "Ons moedig misluk entrepreneurs aan te beweeg na die volgende idee en hoop dat hulle hul versuim om te sien as 'n ervaring om hulle voordeel kan trek uit vir die volgende onderneming . "

Hiro sy starters vereis ook ten minste een keer 'n week om bymekaar te kom om idees te bespreek wat gewerk het, take wat hulle gevind het uitdagend, en punte in hulle ontwikkeling waar hulle vassit. Hoewel dit nie noodwendig natuurlik kom, is dit werk. Hiro sê hierdie sessies is om beter en beter en die

No comments:

Post a Comment