Sunday, 25 September 2011

Newb-Friendly Linux geur in die lamp Server?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/gQRLZbQj1Yg/Newb-Friendly-Linux-Flavor-For-LAMP-Server:
Eerste keer aanvaar indiener skryf bhcompy "Ek moet 'n stelsel vir die opstel van 2500 gebruikers te dien en Ek is op soek na' n lamp setup Hierdie is nie kommersiële, meer van 'n persoonlike kant projek vir' n paar vriende. Ek het geen ondervinding instel of administrasie van 'n Linux-bediener saam met MS en Pick gebaseerde oplossings my hele lewe, so ek is op soek na iets wat sal wees relatief maklik om te implementeer en nie' n karwei om te bestuur en verkieslik nie heeltemal CLI Ek sal bedien word 'n forum (phpBB 3 by my behoeftes pas en lyk voldoende) en 'n verskeidenheid van PHP gedryf inhoud met' n MySQL backend. Vereistes is PHP 5.3.0 + en MySQL 5 +. Voorstelle? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment