Sunday, 25 September 2011

Klou wrywing: Enkele gedagtes oor Facebook se f8

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1WNDh8G4xdY/:
zuckerberg

Dit is is meer as 72 uur sedert Facebook eerste debuut 'n reeks van pioneering nuwe funksies by f8, wat al die tyd wat ek moet die maatskappy se langtermyn-vooruitsigte, hoe dit sal die web vernuwe te voorspel, en die pryse van sy onvermydelike IPO.

Goed, miskien nie. Maar dit is aan my gegee 'n tyd om die funksies uit te probeer, in teenstelling met baseer my indrukke af van Facebook se goed vervaardigde programrede aanbiedings. En terwyl baie van hierdie natuurlik 'n baie potensiaal het, in die praktyk Ek is vind hulle' n gemengde (of, in sommige gevalle, 'n ronduit irriterend) van die sak.

Sosiale Overlubrication

Een van die groot aankondiging op die F8 was iets genoem wrywinglose deel van. Hier is die kern: Facebook sal laat derdeparty-webwerwe en programme te integreer Wat is effektief 'n deel van firehose is. Draai dit op, en alles wat jy doen in die app kry met jou Facebook-vriende gedeel.

As Facebook Mark Zuckerberg, uitvoerende hoof tydens sy openingstoespraak verduidelik, die idee is dat 'n klomp mense is nie deel van so dikwels as wat hulle kan wees nie, want daar is wrywing wat betrokke is met die op almal wat' aandeel 'vensters. Vandaar die term wrywinglose deel van: jy besoek 'n webwerf of die app, aktiveer deel een keer, en jy is klaar. Alles wat jy doen van daardie app kry outomaties gedeel, en dan kan jy altyd dit kan afskakel as jy besluit jy wil jou aktiwiteit privaat te hou. Pretty nifty, reg?

My bekommernis met hierdie nuwe, wrywinglose die deel, is dat dit eintlik nie ontslae raak van die wrywing op alle nie - dit skuif dit net. Waar voordat ek 'n bietjie moeite (al is dit' n minimale bedrag) uit te oefen om uitdruklik te deel 'n stukkie van die inhoud, met hierdie nuwe moeiteloos deel van wat ek gaan om te gaan met' n knaende gevoel in die agterkant van my kop en wonder as ek regtig wil die artikel Ek het net gekliek saam met vriende gedeel moet word. Ek dink die woord vir wat is stress, of miskien angs. Wat kwalifiseer as vorme van wrywing in my boek.

Sit 'n ander manier, met' n ou-skool deel van die enigste werklike potensiële nadeel is dat ek sal vergeet om iets te deel dat my vriende dalk interessant vind. Big whoop. Met hierdie nuwe, gesmeerde die deel, kan 'n geestelike verval wind met my deel van iets lomp met my vriende. Wat, afhangende van wat jou Facebook vriende is en jou beroep, kon eintlik saak nie.

Toegegee, daar gaan word om programme en webwerwe wat mense bereid is om vrylik deel uit sonder enige huiwering - jy sal hard-pressed om baie stories om uit te vind oor by The Economist wat jy wil oor die deel van verleentheid wees (hoekom ja, ek het spandeer die middag lesing oor die Argentynse handel beperkinge) . Maar daar is baie van die hoofstroom-webwerwe wat nuus oor onderwerpe wat jy dalk nie jou baas of familielede gesindikeerde wil loop. Dinge soos dwelm-wettiging. Of seks (ack!). Of Jersey Shore. Wat beteken dat 'n ander privaatheid teenreaksie kan word om die hoek.

Ek weet, ek weet - die pers (insluitend my) is vuil gehuil oor Facebook se privaatheid te stroop eienskappe baie keer voor, en die oorgrote meerderheid van sy gebruikers keer op keer het getoon dat hulle net nie om nie. Maar ek kenmerk wat vir hulle meer ambivalent as ek nie by Facebook weet wat sy gebruikers sosiaal aanvaarbaar vind. Miskien is dit die tyd dat hulle het die lyn oorgesteek, miskien is dit is nie - óf weg, ons gaan 'n baie nuus-artikels oor' n wrywinglose sharing en waarskynlik 'n paar briewe van die Kongres te sien.

Indien niks anders nie, ek wed die waarskuwingstekens op die "Aanvaar" dialoog vir hierdie funksie 'n baie meer prominent in die volgende paar maande. Check uit die boks hieronder - dit is nie presies gaan uit hul pad om daarop te wys dat hierdie is Shari

No comments:

Post a Comment