Monday, 08 August 2011

Wat verwerker moet ek koop? Intel se gek pryse maak my kop seermaak

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/asvUs49XYQI/what-processor-should-i-buy-intels-crazy-pricing-makes-my-head-hurt.ars:

Die tyd het aangebreek om vir my 'n nuwe rekenaar saam te stel. Die Core 2 Duo E6700 wat ek gekoop het binne 'n paar weke van sy vrylating is nou vyf jaar oud, en al is dit vir my goed bedien wanneer dit kom by die nuutste speletjies te speel en die bou van sagteware in die Visual Studio, dit is nie net daardie vinnige. Beide die verwerker en my videokaart, 'n Radeon HD 4830, moet die vervanging van iets nuwer en beter. Die Oktober-vrystelling van Battlefield 3 het uiteindelik het my oor die rand: Ek het 'n nuwe rekenaar nodig om die spel te speel in al sy glorie.

Dit gaan 'n groot opgradering. Ek gaan my hardeskyf, geliefde Dell Clicky sleutelbord, en 'n tweeling Dell U2410 monitors te hou, maar alles gaan om te gaan, moederbord, SVE, geheue, video-kaart, vir TV-tuner, optiese skyf, en gevallestudies is al vir vervanging. Optiese skyf, ook, ek het genoeg ou speletjies op CD en DVD, dat die grafte van optiese media is nie regtig lewensvatbaar is nie.

Baie van die komponent keuses is maklik genoeg. Maar wanneer dit kom by die verwerkers en moederborde, ek flummoxed. Intel se Sandy Bridge verwerkers het die duidelike prestasie lei, sodat hulle die natuurlike keuse vir 'n stelsel op te bou. Maar dan het ek val vuil van Intel se pryse skema, watter een moet ek koop?

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment