Monday, 08 August 2011

Hoe jou sosiale data sal Power Walmart se E-handel Revolusie

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YD_5YRqYCbo/:
walmart

Walmart is verskeie nuwe projekte van stapel te stuur hierdie vakansie seisoen wat gebaseer is op die tegnologie wat dit verkry van die sosiale media opstart Kosmix terug in April . Kosmix se platform voorheen aangedryf verskeie dienste, insluitend 'n Twitter soek site genaamd TweetBeat , 'n gesondheids-vertikale genoem RightHealth en' n tuisblad waar gebruikers kan soek op die web deur die onderwerp. Maar die kern van wat Kosmix gebou was iets wat die "sosiale genoom" genoem - op 'n manier om die inhoud te organiseer in sosiale netwerke om mense te verbind met die inligting wat aan hulle saak.

Nou, daardie tegnologie in die hande van Walmart, die wêreld se grootste kleinhandelaar.

Deesdae, Walmart.com nie sowat $ 6 miljard per jaar in die verkope teen Amazon.com 's $ 34 miljard, volgens ontleders. "Walmart geval het agter in e-handel," sê Anand Rajaraman, Kosmix mede-stigter nou SVP van Walmart se Global e-handel afdeling, "en die raad het besef die probleem is ernstig."

Iets het om te verander.

Hoewel Rajaraman wou nie gaan nie in detail oor die handjievol van projekte Walmart beplan het, is dit maklik om te lees tussen die lyne by raai hulle aard - sosiale Soek op Walmart.com, persoonlike waarskuwings op rollbacks gestuur na e-pos of selfoon, Facebook-enabled sosiale wenslyste of gawes aansoeke, en wie weet wat anders kan kom in die toekoms.

In April, wanneer Walmart Kosmix verkry , het dit reeds geopper is $ 55 miljoen in befondsing van 'n aantal beleggers deur die jare. Wat het Kosmix aantreklik was nie net die tegnologie self nie, maar ook die mense agter die tegnologie: die stigters Venky Harinarayan en Anand Rajaraman, suksesvolle e-commerce pioniers wat verkoop het hul vorige maatskappy, Junglee, Amazon. By Amazon, hulle werk met die uitvoerende hoof van Jeff Bezos Amazon te omskep in 'n kleinhandel platform, en uitvinder van die tegnologie wat nou magte Meganiese Turk.

Toe Kosmix verkry is, was dit die kern van 'n nuwe groep op Walmart, wat bekend staan ​​as die @ Walmart Labs, wat gebaseer is in Silicon Valley. Op WalmartLabs, het die stigters is besig met die ontwikkeling van projekte wat die Kosmix tegnologie integreer in Walmart se aanlyn-en mobiele aanbiedinge, insluitende sy e-handel-webtuiste, Facebook bladsye en meer. Daar is drie hoof areas van fokus vir die span: soek, aanbevelings en Serendipity.

Maatskaplike Soek en aanbevelings

Op soek na, sal Kosmix die tegnologie van data uit Facebook en Twitter trek om jou soektog ervaring op Walmart.com te verbeter. Deur die monitering van jou ewig-veranderende belange op onderwerpe soos jou gunsteling sport span of groep, byvoorbeeld, sal Walmart in staat wees om beter aanbevelings te dien wanneer jy soek op sy webtuiste. Dit mag dalk op hierdie manier te werk: jy soek vir 'n nuwe smartphone, en Walmart beveel julle vriend net graag op Facebook.

Walmart planne op te bou om jou sosiale data buite search ook. Dit beplan om direk beveel produkte op die tuisblad. Rajaraman by Amazon, verduidelik, daar is te veel klem geplaas op jou aankope vir aanbevelings. "Aankope is 'n venster in jou belange," sê hy "maar hulle is' n klein venster." Enigiemand wat al ooit 'n geskenk gekoop by Amazon net voorgestel word soortgelyke items op elke daaropvolgende login weet die probleem. In plaas van die aanbeveling van meer reisgidsen vir Parys, lank nadat jou reis voltooi is, of meer

No comments:

Post a Comment