Monday, 08 August 2011

Aktiwiteit Junky wil te wees om jou Go-Online Resource vir buite Gear (En gee jou kontant terug)

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BHNtpYAijYU/:
active-junky-77689367

Vir die buite geneig is, is daar honderde plekke sommige online shopping te doen vir rat en klere. Outdoorsmen en vroue kan eenvoudig hul gunsteling handelsmerk se webwerf besoek nie, of dit REI, off Moosejaw, of Patagonië, maar daar is regtig nie veel in die pad van aggregasie in die buitelug kleinhandel. (Hoewel daar is 'n Europese plekke soos GearZone.) Soos vergelyk, lojaliteit, rabat-en coupon webwerwe in die nis verticals geneem het, dit is net natuurlik dat die buite-industrie sy weg vind in die mengsel.

Aktiewe Junky , 'n opstart wat in 2009 wat hierdie week hervat gestig is, is daarop gemik om' n nis hulpbron wat bring die grootste handelsname in die buitelug rat en mode-industrie en gebruikers toelaat om hul menings oor hierdie kleinhandelaars te deel, en kry kontant terug vir die maak van aankope.

Aktiewe Junky werk met meer as 100 geaffilieerdes, insluitend dié wat hierbo genoem is is, 'n mededingende mark te skep vir kleinhandelaars, wat die grootste name vie vir nuwe kliënte wat gebaseer is op hoeveel kontant terug wat hulle kan verdien deur Active Junky, wat, met inagneming van die prys van 'n nuwe paar van die ski's, sal waarskynlik van belang is vir platsak buitelug-entoesiaste.

Aktiewe Junky is in wese 'n eBates -tipe kontant terug model vir die buite-industrie waarin gebruikers kan blaai deur die werf se databasis van meer as 80.000 produkte pryse te vergelyk van die handelaar te klik oor die kleinhandelaar se site die produk te koop, verdien kontant terug vir elke koop. ( ShopStyle vir die buite mark voldoen aan eBates.)

Elke 3 maande, Active Junky gelde gaan uit om 'n gebruiker se "Junky rekening", op watter punt is dit die gebruiker se rekening sal krediet op PayPal of skenk die kontant terug na een van die starters nie-winsgewende vennote, soos die Nature Conservancy.

Maar, die opstart se doel hier nie is net 'n suiwer koepon of hanteer webwerf tot stand te bring, kopie en-plak van die eBates of Fat Wallet model, sê Stigter en uitvoerende hoof van Kevin McInerney, maar 'n full-service gemeenskap te skep rondom die buite aksie sport wêreld. Aktiewe Junky kan sy gebruikers nie net pryse te vergelyk op die rat van buite handelsmerke en aankope te maak nie, maar bied ook die inhoud van reis van avontuur, aksie sport nuus, oorspronklike video's, sowel as rat oorsigte van die werf se skrywers en gebruikers.

In die nabye toekoms, Active Junky planne om uit te rol 'n beloning,' n la Gogobot of Consmr, wat gebruikers sal incentivized lang-vorm, gedetailleerde resensies op produkte en toerusting te skryf. Die meer resensies gebruikers skryf, en die meer aktief is op die webwerf, sal hulle die kentekens en voordele, sowel as afslag en handel van die startup se kleinhandelsvennote verdien. Die webtuiste bevat ook 'n "Social muur", waar gebruikers kan hou tabs op die wat hulle vriende is te koop en te hersien, en post aanbevelings of voorstelle vir rat.

In sy huidige vorm, is Active Junky posisionering homself as 'n affiliate marketing platform vir buite handelsmerke, ry verkeer na die webtuistes van diegene wat handelsmerke en deur vennootskappe, met' n sny van die verhoogde inkomste uit verkope en advertensies pogings. Terwyl handelsmerke in alle nywerhede is gebruik te maak van affiliate marketing deur beloning programme, lojaliteit, vergelyk, en alle soorte van 'n derde party strategieë vir' n geruime tyd, die verbruiker is dikwels onbewus van hierdie vennootskappe en hoe 'n vergelyking of kontant terug site (soos Active Junky ) winste uit hierdie verhoudings.

McIerney het gesê dat hy wil Active Junky

No comments:

Post a Comment