Monday, 08 August 2011

Ek is beëindig telefoonoproepe

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CQpbKAVmbMc/:
phone

Geïnspireer deur MG Siegler se "Ek is beëindig E-pos" schimprede, maar dit is 'n post Ek is wat beteken om te skryf vir' n geruime tyd. Ek gaan dit vir my eie blog te red, maar hey, as MG toegelaat word om te rant oor sy voortgesette stryd met sy e-pos hier op TechCrunch inbox, ek moet toegelaat word om julle in te lig van my weersin van die telefoon noem as goed.

En as 'n bonus, ek kan maklik nou terug na hierdie post wys vir almal wat my pings en vra vir' n "quick - 2-minute tops, ek sweer - oproep" in die toekoms.

Nodeloos om te sê, natuurlik Ek het eintlik nie ophou oproepe onder geen omstandighede. Om die waarheid te sê, my familie en vriende kan gerus wees dat ek nog sal beskikbaar wees op my selfoon 24 / 7 - vir 'n beter of slegter.

Maar dwarsstrepe absoluut noodsaaklik oproepe - wat kook af tot slegs 'n paar per maand, as dit - almal stem-gebaseerde kommunikasie vir professionele doeleindes is buite die kwessie, soos Skype, Viber, mobiele en vaste oproepe. Jy kan bel my gek, maar ek is redelik seker dit sal fantasties wees, hoewel om regverdig te wees, is dit 'n redelik maklike besluit vir my te maak.

Ek is gebaseer in Europa, terwyl meer as 90 persent van my gesprekke met ondernemers, beleggers, kollegas en ander mense met wie ek kommunikeer met die om my werk te doen in die VSA gebaseer is, so natuurlik die meeste van my werk behels e-posadres (wat ek nie t haat), kitsboodskap-en ander vorme van digitale kommunikasie wat nie deur my met iemand te bel of die telefoon optel.

Ek is ook nie 'n native English speaker, dus is dit gewoonlik in die beste belang van die ander party nie wil hê dat my verkeerd verstaan ​​of interpreteer alles wat hy of sy oor die telefoon sê. Ek praat baie tale, maar selfs in my moedertaal ek nog steeds verkies om e-pos in orde te kry om nie dinge deurmekaar.

Afgesien van die verskil in tydsones en taalkundige besware, daar is drie hoof faktore wat het my oortuig om op te hou werk-verwante stem gesprekke geheel en al.

1) Hallo? Onderbrekings doodmaak my produktiwiteit

Ten minste so ver as wat ek is bekommerd. Jy sien, in my ervaring, kan jy nie 'n goeie tegnologie blogger as jy voortdurend is nie hou jou oog op wat gaan aan in die steeds bewegende tegnologie.

Dit beteken dat die dop van die uitgaande kommunikasie van duisende maatskappye, kyk na die drade en wat ander publikasies skryf of praat nie, maar ook 'n ogie uit vir e-pos, tweets, Skype of Facebook-boodskappe uit die bronne. Jy gee my 'n oproep en ek antwoord, wat beteken dat ek nie net wat ek doen nie, maar ook wat ek gaan doen in die volgende paar sekondes of minute laat val.

Dit is net 'n enorme afleiding wanneer jou daaglikse professionele aktiwiteit gebeur, te spring van een leser blad of messaging venster na die volgende elke paar sekondes. Miskien het jy nodig om oproepe te maak vir jou werk, of jy nie omgee nie onderbrekings nie, maar dit is seker 'n groot pyn in die agter vir my.

2) Dit is onmoontlik - of ten minste nie naastenby maklik genoeg om te soek. Of argief. Of vorentoe.

As mense my stuur 'n e-pos of' n Skype boodskap, wat beteken dat ek kan gaan oor dit op my terme, op my gemak, maar dit beteken ook, ek kan maklik kyk op die essensie van die boodskap in die vraag. Opname / transkribering van oproepe sou bied vir my 'n geleentheid vir die digitale argief en in staat wees om te soek deur die stem gesprekke, maar dit is' n beslommernis dat ek dink net nie die moeite werd om die pyn is.

Is dit nie makliker vir almal wat betrokke is wanneer 'n mens kan net' n soek doen om die kern van 'n gesprek te kry, selfs al is dit gebeur maande of selfs jare gelede? En net in staat om t

No comments:

Post a Comment