Monday, 08 August 2011

Feature: Een maand met Google +: hoekom hierdie sosiale netwerk het bene

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/qtmN2iGfT8A/one-month-with-google-why-the-social-network-has-legs-1.ars:

As jy 'n vreemdeling wat my op Google + volg, kan jy dink dat ek selde die diens gebruik. Dit is omdat die meerderheid van my poste is beperk tot die sewe sirkels wat ek gemaak het vir vriende, kennisse, familie, Ars fers, en ander mense wat ek wil bloot te stel aan verskillende aspekte van my persoonlikheid. Jy het geen idee gehad? Dit is presies die punt.

Na 'n maand met Google +, dit is vir my duidelik dat dit die stuur van updates vir sekere groepe mense en nie aan ander nie-is die appèl van die diens. Ek was een van die eerste mense om te hard te verklaar dat jy dieselfde ding op Facebook kan doen, maar so min mense weet dat dit basies is 'n nie-bestaande funksie, wat is die probleem met Facebook. Met Google +, die uitstuur van sekere updates vir sommige mense en ander updates aan ander mense is reg aan die voorpunt van die ervaring. Jy is altyd gevra om 'n bewuste besluit te neem oor jou sosiale kringe en oor watter kringe watter poste kry om te sien.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment