Tuesday, 09 August 2011

Nielsen verkry Bemarking Analytics, Inc.

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5zHDXBHb-Fc/:
nielsen-logo

Vandag, Nielsen aangekondig Bemarking Analytics die verkryging van SA, 'n leier in die analise en gevorderde beplanning sagteware. Die maatskappy het tans 52 werknemers, van wie almal deel van die Nielsen-span. Die ooreenkoms behels ook die verkryging van ander bates, insluitend die sagteware en deurlopende kliënt projekte.

Die verkryging se doel is om in staat te stel om Nielsen beter te bemarkers van verbruikersgoedere met die "mees volledige en tydige die lig van die impak van die media en bemarking," het die maatskappy sê in ' n ​​vrylating. Dit sou 'n besliste voordeel wees wanneer die ontwikkeling van bemarking planne oor kanale, insluitende die aanlyn en aflyn advertensies, in-winkel promosies, en die verbruiker promosies.

"Vinnig bewegende verbruikersgoedere bemarkers gevorderde real-time, voorspellende analitiese insig nodig," sê John Lewis, president en uitvoerende hoof, Verbruikers-Noord-Amerika, Nielsen. "Deur die kombinasie van Nielsen se wêreldwye bereik met Marketing Analytics kundigheid en gevorderde modellering en scenario-beplanning aansoeke is, kan ons groter waarde vir ons globale kliënte op soek na die optimale bemarkingsmengsel en besteding vlak om hul verkope te maksimeer ry."

Bemarking Analytics, wat in 1991 gestig is, het sy hoofkwartier in Evan, Ill Dit het histories gehelp maatskappye meet die impak van hul bemarking planne deur die kombinasie van diep modellering met kundigheid in sagteware programme.

Ingevolge die ooreenkoms is nie bekend gemaak nie.



Maatskappy:
NIELSEN
IPO:
26/1/2011, NLSN

Nielsen is 'n gehoor meting firma wat die voorbeeld van TV, internet en radio gebruik wêreldwyd.

Leer meer

No comments:

Post a Comment