Tuesday, 09 August 2011

Facebook Clusters onderwerpe in Nuusvoer, open van wurms

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gtucS3QxqYc/:
Screen shot 2011-08-08 at 1.39.37 PM

Facebook is besig om uit te vind sy Nuusvoer sedert dit in 2006 van stapel gestuur, en natuurlik, want dit is Facebook elke keer as dit verander absoluut enigiets dit lyk gebruikers te gooi in van die rumoer. Vroeër vandag het die maatskappy begin met die nuutste inkrementele stap in sy strewe om te probeer om sin te maak van die groot hoeveelheid van intydse data verwerk word: saamgevoeg onderwerp clusters in die Facebook Nuusvoer .

Facebook is na berig word op die skep van 'n Ongefilterd News voer, wat sou die sluise oop op die hele stroom van die dinge wat ons gedeel (nou die voer is algoritmies gefiltreer deur dinge soos hoe naby jy aan die persoon wat dit gedeel het , relevante en opsetlike optrede soos beplan Hou Van).

Ek vermoed in die voorbereiding vir daardie massiewe verandering die Nuusvoer-span het gedink, "Hey, wat is 'n paar maniere kan ons maak dit minder van' n kak show?"

En wat het hulle kom met? Terwyl ek nie seker is wat hulle uiteindelik in die winkel, wat hulle van stapel gestuur het vandag was samevoeging per onderwerp, sodat wanneer jou vriende na iets wat verband hou met Apple byvoorbeeld, raak dit saamgevoeg in 'n groep met al die ander stories oor Apple en tags die Apple-fan. Byvoorbeeld 'n paar van die stories oor die iPhone in hierdie semi-relevante groep oor die iPhone. Behalwe dat my boodskap is nie van toepassing op alle.

Facebook het gesê dat dit sal gebruik word om natuurlike taal verwerking woorde in status updates te pas om te merk bladsye, maar dit sal nie gebruik word om menslike redakteurs of sentiment analise uit te filter of cluster negatiewe of positiewe stories, of kraal onverwante elemente. "Daar sal onvermydelik komiese of ongure kombinasies van poste," sê Binne Facebook se Josh Constine. Sien die Jesus cluster hierbo.

Terwyl dit duidelik is dat Facebook die toename in betrokkenheid op Fan Pages doen, beteken dit nie lyk baie waarde toe te voeg aan die gebruikers en is 'n loot vir handelsmerke.

Dit lyk soos dit kan moontlik loop in baie van die dieselfde probleme wat Twitter het met sy pogings om gebruiker-gegenereerde inhoud toewys aan gebrandmerk inhoud . Met 700 miljoen gebruikers, is die potensiaal vir valse positiewes is ongelooflik. Ons kan net sowel begin om die "op die hoogte Fail" Tumblr nou.

Maar terwyl die nodige "Ek haat enige en alle verandering" oproer het begin op die muur waar die nuwe funksie was aangekondig is, het ek nie gehoor het nie veel kla in my eie (relatief meer tegnologie vaardig) Nuusvoer . Miskien omdat die funksie nie blyk te wees oor die raad geïmplementeer.

Ek persoonlik het nie 'n groepering gesien sedert ongeveer 03:00 PST vandag en een gebruiker het berig dat die voer onlangs aggregeren skakels op die outydse manier ak' n "... 5 van jou vriende het 'n skakel gedeel."

Miskien is iemand daar bo in Palo Alto besef wat hulle was probeer om te bereik, was pretty damn hard en unlaunched nie? Ek het gevra Facebook PR selfs al het hulle terug getrek op alle op die funksie en nog om kommentaar te ontvang.



No comments:

Post a Comment